“Önce… 〈Bu Beklemeyi Seviyorum〉u yapmak istiyorum.”
“……!!”
Seon Ahyun gözle görülür şekilde sarsılmıştı.
Bu, seçimine katılmayacağımı düşünmediğini gösteren bir tepkiydi.
"RR-Gerçekten mi?"
"Peki."
〈I Like This Waiting〉in iyi bir şarkı olduğu doğru ve 5 yıl öncesinden bir şarkı olması ekstra bir puan kattı.
Kim Raebin'in önerisi, 〈Hone〉, iki yıl öncesine aitti.
'İlk takım dövüşü sırasında düşündüm ama VTIC'nin son şarkısı külfetli.'
Kim Raebin kendinden emin görünüyordu ama risk almak zorunda değildik.
Ancak, düzenlemeyi yönetecek kişi Kim Raebin olduğu için, Kim Raebin'in görüşlerini vurgulamaktan başka seçeneğimiz yoktu.
〈Üstat〉 özelliğinden yararlanmak için zevkine uygun anahtar kelimeleri kullanmam gerekti.
Seon Ahyun'un sevinçten ölecekmiş gibi görünen ifadesinin aksine, Kim Raebin'in hafif depresif bir ifadesi vardı. Sanırım fikrinin seçilmeyeceğini umuyordu.
Ancak bu takım maçının teması 'kendi üretimi' olduğu için orijinal şarkıyı olduğu gibi yazmak zor."
"Ah……"
"Yani, biraz radikal bir düzenleme olsa iyi olurdu. Şahsen, Raebin'in daha önceki önerilerine göre 'oryantal tarz' en iyisi gibi görünüyor.”
"O."
Kim Raebin, düşüncelerine dalmış gibi sersemlemiş görünüyordu, ama hemen geri döndü.
“Elbette, sözler garip değil…… Enstrümanı iyi seçersek, çok ilginç bir düzenleme yapabileceğimizi düşünüyorum. Koreografi aranjmana göre ayarlanırsa sahnede etkileyici anlar yaratmak mümkün.”
"Bu bir rahatlama."
Şimdilik, Kim Raebin ile ilgilenildi.
Sonra sadece Keun Sejin ve Gold 1 kaldı.
İkisine de bakmak için başımı çevirdim.
Gözlerimiz buluşur karşılaşmaz Keun Sejin sakin bir yüzle gülümsedi.
"O zaman seksi bir oryantal tarzda düzenlemeye ne dersin?"
“…!”
“Oryantal üslupla gitsek bile, onunla nasıl bir atmosfer yaratmak istediğimize karar vermemiz gerekecek. Öyleyse mümkünse seksi bir etki yaratacak bir şeyler yapalım!”
Yanlış bir şey yoktu.
'İlk etapta bunu yapmayı düşünüyordum……'
Şimdiye kadar yapılan yorumlar arasında 'seksi konsept' yazamayacak bir görüş yoktu, bu yüzden cevabım ne olursa olsun muhtemelen böyle olması gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkış Yap Ya Da Öl
Fantasy4. sınıfa memuriyet sınavına hazırlanan bir öğrenci, 3 yıl önce bir anda kendini tanımadığı bir bedende buldu. Hem de gözlerinin önünde bir tehdit gösteren bir durum penceresi! [Salgın!]. [Durum Anormalliği: 'İlk Ya da Ölüm' Meydana Geliyor!] Ani...