'Idol Anonim Şirketi.'
Yılın bu zamanlarında hit olan bir hayatta kalma eğlence programıydı.
Bir araya toplanan ve oylama ile elenen onlarca ve yüzlerce hevesli idolün popüler seçmelerinden sonra, bu formatı takip eden birkaç program daha oldu.
'İdol anonim şirketi' bu seri üretilen programlardan biriydi, ancak özellikle ünlü olmasının bir nedeni vardı.
Bunun nedeni, kötü anlamda daha kapitalist olmasıydı.
Gelelim 1. sezondaki reklama.
[İdolün, satın aldığın kadar var!]
Evet. bu, para harcadığınız sürece 'hisselerde' oy kullanabileceğiniz anlamına geliyordu.
Program bu yıl 3. sezonundaydı.
2. Sezon bilinmeyen bir nedenle çökmüştü, bu yüzden sezon sanki hiç olmamış gibi bir kenara atıldı ve 'yeniden listelemek' sloganıyla geri döndüler.
Bu sayede pek çok kişi 3. sezonda ortalık karışacağını ve harabeye düşeceğini söyleyerek güldü.
…Ya ben? Sınava hazırlanmakla meşgul olduğum için pek düşünmemiştim.
Her neyse, insanların beklentilerinin aksine 3. sezon tüm zamanların hiti oldu.
Çok fazla tartışma ve eleştiri olmasına rağmen, ilk haftasında 80.000 kişiye kadar müzik sitelerine ulaşarak ve albümlerinin 600.000 kopyasını satarak popülerliğe ve iyi reytinglere sıkı sıkıya bağlı bir erkek idol grubu çıkarmayı başardı.
Bu yüzden ben de bu gösteriye gidecektim.
Bugün, bu ilk adım için dışarı çıktım.
"Evet, bitirdim! İstediğin gibi kenarlardan pek bir şey almadım.”
"Evet. Teşekkürler."
Şimdi nihayet görünüşümü biraz iyileştirmiştim. Güzellik salonunun aynasında saçıma bakarken bunu düşündüm.
Belki son birkaç gündür iyi yemek yemek ve uyumak onu etkilemişti ama etrafımdaki depresif ruh hali çoktan ortadan kalkmıştı. Bu sayede bu dağınık kaküllerden kurtulup alnımı göstermem sorun olmadı.
Tam zamanında, yanımda otururken perma yaptıran bayan dudak servisi yaptı.
"Ah öğrenci, bununla çok iyi görünüyorsun~ Çok geliştin!"
Ona teşekkür ettim ve nakit ödeme yapmak için kasaya gittim.
'Bankaya gittim ve kontrol ettim, banka hesabında biraz param olması beni rahatlattı.'
Ayrıntılara bakıldığında, ailesinin sigorta parası olduğu için kullanılmamış gibi görünüyordu. Ama üzülürken kullanmak zorunda kaldım.
'…Biraz para kazanırsam, muhtemelen onu geri vermeli ve bir kısmını bir çocuk esirgeme kurumuna bağışlamalıydım.”
Biraz acı hissettim. Kayıt kopyasını çıkardıktan ve cep telefonunu açtıktan sonra, 'Park Moondae' intiharının anlık olmadığını öğrendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkış Yap Ya Da Öl
Fantasy4. sınıfa memuriyet sınavına hazırlanan bir öğrenci, 3 yıl önce bir anda kendini tanımadığı bir bedende buldu. Hem de gözlerinin önünde bir tehdit gösteren bir durum penceresi! [Salgın!]. [Durum Anormalliği: 'İlk Ya da Ölüm' Meydana Geliyor!] Ani...