Keun Sejin acı acı gülümsedi.
"İçinde bulunduğum ajans. Mutlu arkadaşlar."
"Ah."
O anda, hevesli idoller atmosferi kabaca kavradı.
Ve ben, eski veri toplayıcı da fark ettim.
'Orada... Bu yer, ilk aşamalarında tartışmalara yanıt vermemesiyle ünlüdür.'
Bir düşünün, tüm bunların ortasında olmasına rağmen henüz ajansıyla iletişime geçmedi. Şimdiye kadar, makalenin yayınlanmasının üzerinden bir saatten fazla zaman geçmişti ve sosyal medyada her türlü kargaşa vardı. Küçük, hızlı tempolu bir ajans olsaydı şimdiye kadar Keun Sejin ile iletişime geçerlerdi.
“Şey…… Albümler için harika bir yer olduğu için katıldım. Haha."
Keun Sejin resmi olarak birkaç kez güldü ve ardından yataktan kalktı.
“T-O zaman, bir arkadaşından onu yüklemesini istemeye ne dersin? Y-Bir sürü arkadaşın var."
“Pekala… Düzenlemelerimize göre çekimler sırasında resmi internet faaliyetleri yasak, o yüzden tanıdığınız bazı kişilere soralım. Onlara bir resim gönderir ve yüklemelerini isterseniz, çocuklar heyecanlanacak ve ne yapacaklarını bileceklerdir.”
“……”
Olduğu gibi bırakalım.
Şimdi bile çok fazla müdahale ettiğim için pişman olmanın eşiğindeydim. Ama sonunda başladığım işi bitirmem gerektiğini düşünerek kendi tavsiyemi verdim.
“Onlara kendin söylersen, kaydedilecek. Yapım ekibine söyleyip kendiniz yüklemek daha iyi.”
Bu benim 'suçlunun tanıdıklarınız arasında olma ihtimali var, bu yüzden dikkatli olun' demenin dolambaçlı yoluydu. Keun Sejin anlamış gibi başını salladı.
"Bu daha iyi olurdu. Bakalım……"
Keun Sejin telefonuyla not defteri uygulamasını açtı ve ekibin geri kalanının hala bir araya toplandığını görünce gülümsedi.
"Herkes yorgun olmalı, ama benimle ilgilendiğin için teşekkür ederim. Sessizce kendim yazacağım. O yüzden artık herkes uyumalı."
"Hey, seni bu durumda yalnız bırakıp uyumak biraz garip."
Keun Sejin, Gold 1'in endişelerini ciddi şekilde yanıtladı.
"Hepimiz şimdi uyumazsak, yarın cehennemi görmeyecek miyiz..."
“……”
Yarın yapılacak çok iş vardı.
Çok inandırıcı bir açıklamaydı.
Sonunda, ekip üyelerinin geri kalanı yüzlerinde bir gülümsemeyle yataklarına döndüler.
Ben de yatakta yatarken uyuyakaldım.
Ancak ne yazık ki sabah erkenden uyandım. Çünkü susamıştım.
'Yatmadan önce çok konuştum.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkış Yap Ya Da Öl
Fantasy4. sınıfa memuriyet sınavına hazırlanan bir öğrenci, 3 yıl önce bir anda kendini tanımadığı bir bedende buldu. Hem de gözlerinin önünde bir tehdit gösteren bir durum penceresi! [Salgın!]. [Durum Anormalliği: 'İlk Ya da Ölüm' Meydana Geliyor!] Ani...