On Üç

47 9 0
                                    

"…dans?"

'Into the New World'ün açılış koreografisinden bale ve modern dansı birleştiren hareketler ortaya çıktı.

Belirsiz ve rüya gibiydi, ama aynı zamanda yoğun değildi.

"Güzel ama..."

Ağzını açan Altın 1, sözlerini kesti.

Koreografiyi düzeltmenin bir sınırı vardı.

Yani bu koreografi sayesinde düzenlemenin zorluk seviyesi dikey olarak bir kez daha artmıştı.

Ancak olduğu gibi kullanırsak, seçmelere uygun olmadığı için eminim daha zor olurdu.

Sözlerin ardından peş peşe vuruldum ve portre kitabı gibi bir atmosferde koreografiyi öğrenmeye başladım.

"Bir an önce alalım!"

"Evet!"

Bununla birlikte, pratik yapmak şaşırtıcı derecede hoştu çünkü önümüzde bir yol olmaması çaresizlikten ziyade bir kriz duygusu gibi görünüyordu, bu yüzden herkes ağzını kapalı tuttu ve çok çalıştı.

Sebepsiz yere şikayet ederlerse şarkı hakkında kötü şeyler söylerken bölüme alınabileceklerini tahmin ediyor gibiydiler.

'İyi çünkü rahat.'

Bir şey demeden sessizce uygulamaya devam ettim.

Ne de olsa koreografi konusunda hiç deneyimim yoktu, bu yüzden hepimiz aynı zorluklarla karşılaştığımız için o kadar etkileyici görünmedim.

"İşte, kolumu tutup şöyle çevirirsem..."

"Hım."

"Ah, gibiydi."

Ve doğru zamanı bekleyin.

Artık ortam hazır olduğuna göre, önemli olan, kurgu sırasında kesilmesini istemedikleri etkileyici bir resim çizmekti. Dizide aranjman sürecinin nasıl göründüğü de önemliydi.

Fırsat iki gün sonra eğitmen kontrolünde geldi.

* * *

“Şarkınızı aldıktan sonra çok endişelenmiş olmalısınız?”

Koreografın sözleri üzerine ekip üyeleri beceriksizce güldüler. Koreografiyi yeni bitirdiklerini ve endişelerini ertelediklerini söyleyemediler.

Koreograf bu tepkiden hoşlanmamış gibi görünüyordu ama şimdilik akışına bıraktı.

"Hadi bakalım ne yaptın."

"Evet!"

Ve ben dahil ekip üyeleri ilk mısra koreografisini hatasız bitirdiler.

"Vay be..."

Çevremdeki nefes nefese kalmış insanlardan gelen, hata yapmadığımızı gösteren bir rahatlama belirtisi vardı.

“……ha, tamam.”

Koreograf başını salladı. Oldukça tarafsız bir hareketti.

Çıkış Yap Ya Da Öl Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin