Beş

66 10 0
                                    

Tüm ülkeye aşina olması gereken şarkının girişi sona ererken, neşeli vokal kulaklarıma çarptı.

Hatırladığım ikonik başlangıç ​​pozunu verdim.

Bir yargıç içtiği suyu tükürdü.

Ben de! Senden hoşlanıyorum~ (아, 나도 그래! 널 좋아하는걸~)

Kalbimi hızlandırıyor, bu! duygu~ patlamış mısır gibidir! (심장이 뛰는 이! 기분은~ 팝콘 같아!)

POP! POP!

Patlayan vuruşlar yükselmeye devam ediyor~ (터지는 비트가 막 올려~)

Kalbimin taşan bu hissi! (가슴 가득 넘치는 이 느낌!)

Tap tap tap, ciddi bir şekilde başımı sallarken basit adımlarımı izleyen tek kişi benden dans etmemi isteyen yargıç Youngrin'di. O bayan buradaki tek profesyoneldi.

Yakında, benim yarı yaşımdaki çocukların bile dans edebileceği kısım çıkıyordu.

POP! POP!

Sen benim Patlamış Mısırımsın~ (Oh Evet!) (넌 나의 Patlamış Mısır~ (Oh Evet!))

kalbim (내 맘을)

CON CON CON CON

Sen kontrol et~ (Kontrol해~)

10 yıl önce piyasaya sürülen şarkı, MallangDalkom'un <POP☆CON> korosu güçlü bir şekilde kulak zarıma vurdu.

CSAT sınavlarında yasak şarkı olarak anılan bu şarkı, çılgınca bağımlılık yapan şarkısı ve crack sözleriyle öğrencilerin dinleme sınavlarında başarısız olmasına neden olan kişiydi.

Bilgin olsun, o yıl CSAT sınavıma girdim. Ve param olmadığı için tekrar alamadım.

POP! POP!

Patlamış Mısır~ (Ooh~) (터지는 Patlamış Mısır~ (Ooh~))

O kadar popülerdi ki, her türden insan onun dans coverlarını yükledi, zorluk bu kadar kolaydı.

Basitçe söylemek gerekirse, ilkokul çocukları bile pratik yaptıktan sonra dans edebilirdi.

Bu şarkının popüler olduğu 10 yıl önce olsaydı, eleştiriler alırdım. Ama şimdi, bunu şakayla birlikte güzel bir geçmiş anısı olarak göreceklerdi, bu yüzden bu şarkıyı seçtim.

Tabii ki düz bir yüzle elimden gelenin en iyisini yapıyordum.

Başkaları bana tıkaç gibi baksa bile, yarışmacı olarak ben kıs kıs gülsem, sevimsiz biri olurdum.

Ne kadar iyi dans edebildiğimi göstermek için bunu özenle hazırladığım izlenimini vermek zorunda kaldım.

Ve gerçekte, elimden gelenin en iyisini yapıyordum. Sadece bunu uygulayarak seviyem yükseldi. <İlk hareket> ve <10. hareket> başarılarını elde ettim.

Bir hata gibi görünse de, yargıçların ne kadar çok güldüğünü ve beni alkışladığını görmek…. ama artık bilmiyordum. Beni istedikleri gibi değerlendirebilirlerdi.

Çıkış Yap Ya Da Öl Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin