Kırk Üç

96 9 1
                                    

(2. takım maçında Moondae hayranının yanında oturan Kim Raebin hayranının bakış açısı)

3. takım maçının yapılacağı Müzik Bombası sahnesinin dışı kalabalıktı.

Kalabalığın çoğunluğu seçmelerin gerçek üyeleri değildi, bunun yerine dışarıdan gelen sesleri duyup duyamayacaklarını görmek için gelen insanlardı.

Kalabalığın arasından sıyrılıp sıraya giren bir üniversite öğrencisi, kendini tatminsiz hissetti.

“İçeri bile giremezlerken neden hepsi bir araya toplanıyor?”

Onları göremezken neden burada olmaktan bu kadar heyecanlandıklarını anlayamıyordu.

'Bunu ikinci turda da yaptılar ama şimdi daha da kalabalık.'

Her şeyden bıkmış bir şekilde giriş için sırada bekledi. Sadece ne kadar uzun olduğuna bakınca, içeri girmesi bir ay sürecekmiş gibi geldi.

'Ne kadar can sıkıcı.'

Etrafında ortak sloganlar ve atıştırmalıklar tutan insanlar vardı. Aynı zamanda sloganlardaki isimler de aynıydı.

[Park Moondae ♡ İlk Çıkış]

'……O gerçekten popüler oldu.'

Son takım maçını hatırlayınca somurttu.

Yanında oturan kişi Park Moondae hayranı olduğu için kendini kötü hissetti ama en sevdiği Kim Raebin, Park Moondae ile aynı takımda bile yer aldı.

'Neden bu kavram hatasını seviyorlar*?'

(*= kendi yarattığı karaktere derinden takılıp kalmış biriyle alay etmek için kullanılır)

diye homurdandı.

Ancak, son takım maçında etap bittiğinde nasıl çıldırdığını hala inkar ediyordu.

Yine de internette Park Moondae'ye gülemezdi.

'……Pekala, sahnede iyi iş çıkardı, o yüzden akışına bırakıyorum.'

İnkar etmeye çalışırken gözlerini Park Moondae'nin sloganından ayırdı. Kimin seçtiğini bilmiyordu ama güzel olması işleri daha da sinir bozucu hale getiriyordu.

“Lütfen sırayı koruyun!”

"İtme!"

Önceden aldığı numaraya göre sıraya girdi ve odaya girdi, ancak ortasından birkaç kişi koşmaya başladı. Alan herkesin tek bir koltuk olmadan ayakta durmak zorunda kaldığı bir yerdi, bu yüzden ne kadar erken yerseniz o kadar avantajlıydınız.

Sahnenin önündeki çiti tuttu.

"Yaptım!!!"

18. kez seyircinin bir parçası olmak için başvurmayı başardığı için kendini övmekten başka seçeneği yoktu.

İzleyici adaylarının sayısının çok fazla olduğu düşünüldüğünde bu büyük bir başarıydı ve prodüksiyon ekibi uygulamayı tekrar ilk gelen ilk hizmet esasına göre değiştirdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 18, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çıkış Yap Ya Da Öl Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin