"Vay canına, gerçekten gerginim!"
"Umarım çok şey gösterebiliriz."
Terli gencin sesleri yatakhanenin oditoryumunda yankılandı.
''Ruh hali gece.'
Gece geç saatlerde sete geldim, rahatsız edici üniformalar giydim ve çekimler sırasında rahatsız edici bir demir sandalyeye oturdum.
Her yerde kameralar vardı, bu yüzden rahatsız olduğumu göstermek zordu. Ben de öyleydim.
Altın 1, 2 ve Keun Sejin kendi aralarında sohbet etmekten bıkmış olmalı, bu yüzden onca yolu gelip buna katlandılar.
"Moondae-hyung, ilk bölüm hakkında ne düşünüyorsun?"
“Ah~ bir değerlendirme efsanesi olmaya hazır olduğunu mu söylüyorsun?”
“Bu harika! Moondae-ssi!”
"Durmak……"
Hayatımın bir efsane olduğunu söyledikleri saçmalıkları bile görmezden gelemedim……
Soğuk bir şeyler içmek istiyorum.
'……Oh, bir içki var.'
Şimdi baktığımda, her koltuğun altında iyonize bir içecek vardı. Markanın açıkça görülebildiğini görünce, sonunda PPL'yi aldıklarını düşünüyorum.
Jenerik bir üreticiydi, ama muhtemelen bir markaydı. İçkiyi alıp yuttum.
Ve neredeyse tüküreceğim.
“……”
PPL'yi neden koyduklarını anlayabiliyorum.
Tadı korkunçtu.
“Geri sayım yakında başlıyor! 10'da bağırmaya başla!"
Personelin bağırmasının ardından, ön taraftaki projektör ekranındaki logo kayboldu ve bir sayı belirdi.
“10! 9! 8!……”
Geri sayım sona erdiğinde ve 'Benim' tema şarkısının melodisi çalmaya başladığında, her yerden tezahüratlar ve alkışlar yükseldi.
Ve böylece uzun zamandır beklenen 1. bölüm yayınlandı.
***
İlk bölüm 2 saat özel program olarak gösterildi.
Bu, katılımcıların 120 dakika boyunca demir sandalyelerde oturdukları ve yayın tepkileri dışında hareket etmedikleri anlamına geliyordu.
Ancak katılımcıların bu konuda endişeli olduğunu düşünmüyorum.
Önemli olan tek bir şey vardı.
'Televizyonda ne kadar süre göründüm?'
Elbette, hayal kırıklığına uğrayan çok daha fazla katılımcı olmalı.
Nasıldım?
Neyse, çekimler bittikten sonra internetten bulduğum tepkilerle içerikleri gözden geçirelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkış Yap Ya Da Öl
Fantasy4. sınıfa memuriyet sınavına hazırlanan bir öğrenci, 3 yıl önce bir anda kendini tanımadığı bir bedende buldu. Hem de gözlerinin önünde bir tehdit gösteren bir durum penceresi! [Salgın!]. [Durum Anormalliği: 'İlk Ya da Ölüm' Meydana Geliyor!] Ani...