Otuz

42 10 0
                                    

Seyirciye arkadaşının ricasıyla gelen kız, kendine güzel manzaralı bir orta koltuğa oturmayı başardı.

"Bu biraz garip."

İlk kez bir şey izleyen kız utandığında yanındaki kişi onunla konuştu.

"Kimi görmeye geldin?"

"Ne? Ah……Park Moondae?”

"Ah evet."

Yanında bir elinde 〈Kim Raebin Debut〉 yazan bir slogan tutan koltuk yukarı ve aşağı baktı ve kısa süre sonra başını çevirdi ve telefonuna bakmaya başladı.

“…….”

Nedense kendini garip bir şekilde kötü hissetti.

Sebepsiz yere moralinin bozulduğunu ve zaman kaybettiğini hisseden kız, gergin bir ruh hali içinde ilk sahneyi izlemeye başladı.

“İlk performans………'RollingCouple'dan 〈Parmak İzi〉!

MC'nin yüksek sesle tanıtımıyla, iki aktiviteden sonra başarısız olan karma bir idol olan 'Rolling Couple' sahnesi ekranda kısaca gösterildi.

'Gizli bir şaheser olduğu için şarkıya aşina olmayan dinleyiciler dikkate alınıyor' ve 'Orijinal sanatçıya saygı' bahanesiyle bestelendi.

Ancak, aslında, görünmeyen eski bir idolün rustik sahnesi ile mevcut katılımcıların sahnesini karşılaştırmak amaçlanmıştır.

“Ve bu performansı yeniden yorumlayan katılımcılar……Ha Iljun, Ji Taewoo, Lee Sejin, Seon Ahyun, Choi Nahoon, Seok Heekang ve Choi Wongil.~ 'Dev' takım! Girin lütfen!"

Orjinal şarkının sahne ekranı kapandı ve MC'nin çağrısına göre katılımcıların profil resimleri birer birer ekranı doldurdu.

Sonra ekran yavaş yavaş kapandı ve sahne aydınlandı.

-Ellerinizi bir araya getirdiğiniz zamanki his~

Keun Sejin'in gülümsemesi ekranı doldurdu.

da veda

Ve hızlı tempolu elektro-ev eşliğinde sahnede muhteşem bir grup dansı ortaya çıktı.

'Vay……'

Bir ekrandan izlemenin aksine, koreografinin varlığı, canlı olduğu için anında daha güçlü hissettirdi.

İlk kez bir idol sahnesini canlı izleyen bir kız için özellikle şok ediciydi.

'Balad şarkıcısı yerine dans şarkıcısı konserine mi gitmeliydim?'

İstemeden pişman oldu ve gözlerinin önünde sahneyi izlemekten zevk aldı.

"Teşekkürler!"

Bu yüzden, sahne bittikten sonra ayrılan katılımcıları alkışlarken, tamamen heyecanlandı.

'Bu biraz eğlenceli.'

Sahnelerin ortasında hazırlığı beklemek sıkıcıydı ama yayın ekipmanları bambaşka bir tada sahipken ünlülerin performanslarını izleyebilmek.

Çıkış Yap Ya Da Öl Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin