Kapattığım başarı açılır penceresini aradım.
[Şöhret Çağrısı!]
50.000 kişi varlığınızı hatırladı!
: Nadir Nitelik Çekilişi Tıklayın!
İlk bölüm yayınlandıktan sonra ortaya çıktı, yani zaten birkaç hafta olmuştu.
"İstemeden bıraktım."
Aslında, üçüncü bölüm yayınlandıktan kısa bir süre sonra, ödül olarak puan veren 100.000 kişiye ulaşmayı başardım.
Yani şu anki durum pencerem şu anda şöyle görünüyordu;
[İsim: Park Moondae (Ryu Gunwoo)]
Seviye : 12
Başlık: Yok
Vokal: Bir
Dans : C+
Görsel: B+
Yetenek: C
Karakteristik: sonsuz potansiyel, Bunu duyduğuma göre doğru olduğunu düşünüyorum (C), Bana bak! (D)
Durum Anormalliği: Çıkış Yap ya da Öl
Kalan puan : 1
Referans olarak, takım savaşında aldığım puanları sahneden önce Dans ve Vokallere dağıtmıştım.
Görsel durumumu A yapmak için bir nokta daha kullansam israf olmaz mıydı? Tam zamanında, bir noktam kaldı.
Tabii ki, bu bir israftı.
"Yine de…. Diğer istatistiklerin aksine, görselim hızla değişirse büyüme değil estetik ameliyat olduğundan şüphelenirler.”
Bu, özellikle alfabenin seviyesi değiştiğinde doğruydu.
Yayına hazırlanırken başladığım için başlangıçta C+'dan B-'ye yükselttim. Ancak bunu hemen B-'den A-'ya yükseltmek için hiçbir mazeret yoktu.
B-'den B+'ya çıkmak, bir aylık ara ve saç stilimi değiştirmesi nedeniyle zar zor mümkün oldu.
'Şey... Bir köpek yavrusu olarak imajımı güçlendirmek istedim, bu yüzden yardımcı oldu.'
Sıralamalarını araştırdıktan sonra, tüm köpek ırkları arasında golden retriever bu günlerde trend gibi görünüyordu, bu yüzden insanlara bunu hatırlatmak istedim.
Neyse sohbet biraz uzadı. Acele edelim ve açılır pencereden bir özellik seçelim.
"Umarım kullanabileceğim bir şey alırım."
Yeni açılır pencerede tanıdık rulet makinesi döndü ve durdu. Pirinç bir kareydi.
Yüksek dereceli görünen gümüş kareyi bir kez daha alamadım. Ne kadar yazık diye düşünürken özelliğin adını gördüm.
[Karakteristik: 'Bana bak! (D)' Edinildi!]
İnsanlar eylemlerinize biraz daha dikkat edecekler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkış Yap Ya Da Öl
Fantasy4. sınıfa memuriyet sınavına hazırlanan bir öğrenci, 3 yıl önce bir anda kendini tanımadığı bir bedende buldu. Hem de gözlerinin önünde bir tehdit gösteren bir durum penceresi! [Salgın!]. [Durum Anormalliği: 'İlk Ya da Ölüm' Meydana Geliyor!] Ani...