Dürüst olmak gerekirse, 1. bölüm için tepkileri kontrol etmek için akıllı telefonumu açana kadar oldukça gergindim.
'Sonunda çok fazla alay konusu olabileceğimi düşündüm...'
Ancak, şaşırtıcı bir şekilde, izleyiciler alay etmek yerine iyilikle karşılık verdiler.
〈POP☆CON〉 korosu çıktığında bile, kamuoyu tamamen tersine döndü.
Hoşlanma nüansı ile.
- Çok eğlenceli
– Çok tatlısın ㅠㅠ Çok odaklanmışsın.
– Dürüst olun, şova bunu yapmak için geldiniz hahaha
– Evet, çıkarsan çok çalışmalısın. Seni görmek güzel.
– Hayır, röportajdan farklı biri hahaha
- Çok tatlı görünüyorsun
'Bu çok tatlı?'
Şarkı seçimini stratejik olarak hazırladığım doğruydu.
Ancak 'çok çalıştım, geçeceğim' seviyesinde olacağını düşündüm ama beklenmedik bir kazanç oldu.
Bunu yapamayanları küçümsemek, seçmeli program izleyicilerinin kuralı değil miydi?
Biraz kafa karıştırıcıydı, ama yakında durumu anladım.
"Çünkü ondan önce şarkı söyledim."
Her şeyden önce, bir şarkıcının iyi şarkı söyleyebilmesi gerektiğine dair geleneksel beklentiyi karşılayabildim, bu yüzden çok iyi olmasa da dans konusunda hoşgörülü davrandılar.
Ancak, görünüşe göre karakterim kahkahalara dikkat ederek daha çok öne çıktı.
Böyle bir karakter biraz… utanç vericiydi.
'Yani, kasten sadece evrensel cevapları seçmeme rağmen böyle çıktı.'
Temel olarak, baklalara yer vermemek içindi.
Bunun yanı sıra ana vokal olarak konumumu vurgulamak için her şeye sorunsuz cevap verdim.
Röportajda kişisel görüşlerden bahsetmedim ve sadece toplumsal mutabakata aykırı olmayacak objektif sözler söyledim.
"Ancak... Bunun ruhsuz olarak yorumlanacağını bilmiyordum."
Her neyse, Moro'ya gitsem bile sadece Seul'e gitmem gerekiyordu. KTX'e binmek istesem bile ekspres otobüse binmeyi umursamıyor gibiydim.
'İlk adım iyi gitti.'
Erken bir tanıma sağladığım açıktı. Bu bir önsezi değil, gözle görülür bir sonuçtu.
Bunun nedeni, yayını izlerken bir durum penceresi açılır penceresinin görünmesidir.
[Şöhretin Başlangıcı (2) !]
10.000 kişi varlığınızı hatırladı!
: Puan +1
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkış Yap Ya Da Öl
Fantasy4. sınıfa memuriyet sınavına hazırlanan bir öğrenci, 3 yıl önce bir anda kendini tanımadığı bir bedende buldu. Hem de gözlerinin önünde bir tehdit gösteren bir durum penceresi! [Salgın!]. [Durum Anormalliği: 'İlk Ya da Ölüm' Meydana Geliyor!] Ani...