Otuz Bir

47 8 0
                                    

“Aman tanrım, bu 3. sıra mı?”

“Bu kadar iyi bir iş çıkarmış olmalarına rağmen mi?”

“Başlangıçta en yüksek rütbeye sahiptiler……”

Tepki de şaka değildi” dedi.

3. sıraya yerleştiğimizi duyurduklarında çevremizdeki diğer ekip üyeleri mırıldanmaya başladı.

Teşekkür ederim ama aslında her seyircinin iki oyu var dedikleri andan beri bu durumu tahmin etmiştim.

Hepsini bir kontrol listesine koydum.

İnsanların seyirciye girecek kadar ileri gitmesi, çoğunun belli bir katılımcıyı zorlayan yoğun izleyiciler olduğu anlamına geliyordu.

Seyirciler önce en sevdikleri katılımcıları içeren takımı seçti.

Ve sonra düşük sıralamaya ve iyi becerilere sahip bir takıma oy vereceklerdi.

Zorlamaya çalıştıkları takıma rakip olabilecek bu takıma oy vermek için hiçbir sebep yoktu.

Düşünürseniz, dürüst olmak gerekirse, 3. sırada bitirmek iyi bir kurtarıştı.

Çünkü bu, bu takımı izlemeye gelen seçmelere ek olarak, izlemeye gelenlerin de oylarını alabildik demekti.

Ancak, ekip üyeleri oldukça şok olmuş gibiydi.

"…Teşekkürler!"

Bir saniye geç cevap veren Ryu Chungwoo, şiddetle eğildi ve selamladı.

Ekip üyeleri hevesle takip edip teşekkür ettiler, ancak sakin görünmeye çalıştıklarını açıkça görebiliyordum.

"Teşekkürler."

Ben de başımı eğdim.

Sıralama açıklanma töreni nedeniyle birinci ve ikinciliklerin açıklanması ertelendi. Bunların arasında Choi Wongil tarafından toplanan 'ilk takımına benzer takım' vardı.

“Öyleyse hissedar-nims! 〈Yeniden listelendi! Idol Anonim Şirketi〉 Takım maçında 1. sıranın açıklanmasıyla sıralama duyuru töreninde tekrar görüşmek üzere!”

Nedense MC'nin kapanış konuşmalarından sonra Choi Wongil bu tarafa gururlu bir bakışla baktı.

"Ne salak……"

O hep böyleydi.

Düzenlemenin baharatını tatmadığı için miydi?

Her neyse, bu takım bunu fark edemeyecek kadar akılsızdı. Ryu Chungwoo, morali bozuk bir halde alkışlayan ekip üyelerinin her birinin omzunu okşadı.

"İyi iş. Elimizden gelenin en iyisini yaptık ve iyi görünüyorduk. Endişelenmeyelim."

"Evet…"

"Doğru, harika bir iş çıkardık!"

Pekala, tıpkı Cha Yujin'in dediği gibi, sahnede iyi iş çıkardığımız belliydi.

Çıkış Yap Ya Da Öl Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin