Aniden, yuvalardan ışık fışkırdı ve hareket kayıp gümüş bölümde durdu.
"Hmm."
'Büyük başarı' sözlerini gördüğümde, içimde iyi bir his vardı.
Ortaya çıkan özellik bu sefer daha kullanışlı olur mu? Mümkünse, sahnede bana yardım edin….
[Karakteristik: “Bunun doğru olduğunu duydum (C)” edinildi!]
Dinleyicide duygusal ajitasyon yaratır.
Aktivasyon oranı %35, varsayılan aktivasyon durumu
Sadece bir flörte yakışan bu özelliği nasıl kabul edecektim?
Bu, en azından internette kamuoyunu çekeceği anlamına mı geliyor?
Hayır, öyle görünmeyen 'dinleyici' belirttiğini görünce.
Bir saniyeliğine düşünelim…
“…”
Sakinleştikten sonra, bunun oldukça iyi bir özellik olduğunu düşünüyorum.
Programın doğası gereği, hayatta kalma katılımcıları genellikle izleyicilere kendilerini tanıtma ve sıralama duyuruları gibi sözcükleri doğrudan ilettiler.
Bu tür temalarda gelişigüzel geçmek yerine bir şeyler hissetmek izleyici için avantajlı olurdu, bu yüzden iyi bir özellikti.
Ayrıca “dinleyici” ifadesi, bir aktarım yolu olarak şarkıları içerebilir.
Eğer öyleyse kesinlikle bana faydası olur. İnsanları sahneye daldırmak kolay olacak.
İyi. Hiç yoktan çok daha iyiydi.
İşleri hızlıca hallettim ve durum penceresini kontrol ettim.
Bunu sadece europalation.wordpress.com adresinde okuyun, lütfen tekrar göndermeyin
[İsim: Park Moondae (Ryu Gunwoo)]
Seviye : 8
Başlık: Yok
Vokal: A-
Dans : C
Görsel: C+
Yetenek: C
Özellikler: Sonsuz Potansiyel, bunun doğru olduğunu duydum (C)
!Durum anormalliği: Çıkış yap ya da öl
Kalan Puan : 1
İlk performans yayınlandıktan sonra elde ettiğim 〈İlk Deneyim〉 başarısı sayesinde bir puan daha aldım.
Ve 500 kez şarkı söyleme pratiği yapma başarısını elde edene kadar sadece üç bölüm kaldı.
Fazladan bir puan kazanmak için bugün içinde seviye atlayın ve şu anda sahip olduğum puanlar hemen dağıtılacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkış Yap Ya Da Öl
Fantasy4. sınıfa memuriyet sınavına hazırlanan bir öğrenci, 3 yıl önce bir anda kendini tanımadığı bir bedende buldu. Hem de gözlerinin önünde bir tehdit gösteren bir durum penceresi! [Salgın!]. [Durum Anormalliği: 'İlk Ya da Ölüm' Meydana Geliyor!] Ani...