Yazarın beni sürüklediği yayın istasyonunda pek bir şey olmadı. Az önce kamera önünde kısa bir röportaj yaptım.
Benden dans etmemi bile istemediler ki bu formalite gereği olmalıydı. Tabii bana bir dans akademisine katılmamı da tavsiye etmediler.
Bu, dizide benim için açık bir rolleri olduğunun kanıtıydı.
Ama bunlar benim için önemli değildi. Önemli olan benim adımın yarışmacılar listesine girmiş olmasıydı.
Ama beklenmedik bir unsur vardı.
İlk çekim beklediğimden çok daha erken oldu.
“...10 gün içinde mi?”
"Evet. Park Moondae-gun son dakikada geldi. Boş bir yer genellikle böyle görünmez, gerçekten şanslısın~ Bunun nedeni Moondae-gun'un iyi olması, bu yüzden bu yeri alıyorsun."
'Ben sadece bir yedektim' diye çok güzel ifade ettiler.
Biraz telaşlandım, dikkatlice düşündüm.
Çok güzel ifade ettiler ve ortaya çıkmam bana hiçbir şeye mal olmadı, bu yüzden benim için iyi bir teklifti.
Tabii ki, beni öğrendikten sonra aslında pek bir şey olmasaydım, hiç iyi olduğumu söylememişler gibi davranırlardı.
İnsanların bir insanı bu kadar hızlı kestiği bir alan çok nadirdir.
Ayrıca halktan birine yardım etmeden 10 gün içinde tek başına bir gösteri hazırlamasını istemek kesinlikle iyi bir talep değildi.
Düz bir yüzle pek bir şey yokmuş gibi söylediler ama bu bir eğlence şirketinin yarışmacısıysa bundan şikayet edebilirlerdi.
Bu bana bir aranjman kullanmayı boşver, sadece herhangi bir enstrümantal parça kullan ve biraz nefret al demeye benziyor. Ve eğer o kadar kötü performans göstermeseydim, beni düzene sokarlardı.
Ama bu kadarını bekliyordum.
"...Evet. Teşekkürler."
Yakında gerçekleşecek olan çekimler için gerginmişim ve şüpheli bir şey fark etmemiş gibi başımı salladım.
Yazarın yüzünden bir memnuniyet ifadesi geçti.
“Biz müteşekkir olanlarız~ Daha fazla ayrıntı için sizinle iletişime geçeceğim.”
Bu onun ayrılma işaretiydi. Pişman olmadan yayın istasyonundan çıktım ve önümüzdeki 10 gün için bir strateji yaptım.
Hazırlık sürem kısa olduğu için planladığımdan daha ekstrem bir yöntem kullanmam gerekiyormuş gibi geldi.
———————
Yoğun geçen 10 günün sonunda ilk çekim günü geldi.
Hayatta kalma programlarında bariz bir yapıdır, ancak önce her yarışmacının performansının değerlendirilmesiyle başladı.
İlk değerlendirme.
Daha önce bir idol hayatta kalma programı izleyen bir kişi bunu bilirdi, ancak bu andan itibaren izlenim nadiren programın sonuna kadar sürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkış Yap Ya Da Öl
Fantasy4. sınıfa memuriyet sınavına hazırlanan bir öğrenci, 3 yıl önce bir anda kendini tanımadığı bir bedende buldu. Hem de gözlerinin önünde bir tehdit gösteren bir durum penceresi! [Salgın!]. [Durum Anormalliği: 'İlk Ya da Ölüm' Meydana Geliyor!] Ani...