Seon Ahyun ve Keun Sejin, biz çekim setine girmeden önce yemek için yalvarıyorlardı, bu yüzden bir restoranda buluştuk.
“Oh, Moondae Merhaba~”
"Oh merhaba…"
Ancak her ikisinin de önünde yemek olsa bile ifadeleri oldukça karanlık görünüyordu.
Biri sosyal hayatın bir tepki otomatı haline geldi, diğeri ise her an sıkışıp kalacakmış gibi görünen bir yüze sahipti.
'Olumsuz oy yüzünden olmalı.'
Elimdeki en iyi tahmin buydu.
Onu kendi haline bırakmayı düşünüyordum ama yemek yerken neler olduğunu merak ettiğim için bir soru sordum.
“Oylama konusunda endişeli misiniz?”
"H-hı?"
"İkiniz de iyi hissetmiyor gibisiniz."
İkisinin refleks olarak birbirlerinin yüzlerine baktığını duyunca.
Belki de kötü bir ruh halinde oldukları için diğerlerinin de aynı şeyi hissettiğini anlamadılar.
“Oh, Moondae Ghost~ Hayır, şey…… Endişelenmemek zor. İnternete çok baktım, haha.”
Keun Sejin ruhsuz bir şekilde sohbet etti. Bunun üzerine Seon Ahyun da somurtkan bir yüzle başını salladı.
“Ben-korkarım çok nefret edeceğim……”
Aman.
Görünüşe göre bakmaları gerekmeyen makalelere baktılar. Ortamı görünce bütün gece sosyal medyadan çıkamadıkları ve isimlerini aramaya devam ettikleri belli oldu.
Şimdi çekim setine girdiğimize göre, kaç kişinin onları sevmediğini kontrol edebilecekler, böylece pirincin boğazlarından aşağı doğru düzgün inemediğini anlayabiliyorum.
'…Yine de içeri girmeden önce yemek yemelisin.'
Bir süre düşündükten sonra sonunda iç çekip konuştum.
“Bu bir seçme programı olduğu için, sizi destekleyenlerden daha fazla insanın olduğunu düşünmüyor musunuz? Oylarınızın çoğunun kesilmiş olması, umut verici göründüğünüz anlamına da gelebilir*.”
(Ç/N: Bunu açıklamak zorunda olduğumu sanmıyorum ama yine de yapacağım. Temel olarak, olumsuz oy almalarının nedeninin, başkalarının onları olarak gördüğü noktaya kadar iyi olmalarından da kaynaklanabileceğini söylüyor. destekledikleri kişiye yönelik bir tehdit, bu yüzden onları yıkmayı amaçlıyorlar)
“……!”
Şu anda, bir önceki takım maçında bile, en yüksek dereceli oyuncuya sahip takım, yerinde oylamada üçüncü sırada yer aldı.
“Gerçekten çok fazla düşmedikçe buna dikkat etmeniz gerekmediği anlamına geliyor.”
Tabii ki görmezden gelsinler demiyordum. Ama zihinsel olarak kazanacak bir yerin olması daha iyi olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkış Yap Ya Da Öl
Fantasy4. sınıfa memuriyet sınavına hazırlanan bir öğrenci, 3 yıl önce bir anda kendini tanımadığı bir bedende buldu. Hem de gözlerinin önünde bir tehdit gösteren bir durum penceresi! [Salgın!]. [Durum Anormalliği: 'İlk Ya da Ölüm' Meydana Geliyor!] Ani...