Altı

58 12 0
                                    

Ne kadar yorucu.

Gözlerle doluydu.

Bu cahil piçler, 77 kişi yargılanırken katılımcıları setten uzak tuttu.

Molalarda bile bizi gruplara ayırıp sadece tuvalete gitmemize izin veriyorlardı.

Muhtemelen düzinelerce enerjik genci denemek ve yönetmek zahmetli olduğu içindi ama bu sayede sabrım tükeniyordu.

Durum penceresi sayesinde tüm perspektifleri görebildiğim için tüm aşamaların oldukça sıkıcı olduğunu görebiliyordum.

Etkinlikler sırasında filme gittiğimde çok fazla idol performansı izlemiştim, bu yüzden stajyerin performansından daha az etkilenemezdim.

Tabii ki, biraz etkileyici hissettiren 1 veya 2 kişi vardı.

Aşırı süslü kanepede oturan iki kişiye dikkatle baktım.

Şu anda birinci ve ikinci sıradaydılar. Aynı ünlü ajanstan geldiler, bu yüzden kesinlikle başarılı oldular, statü pencereleri de muhteşemdi.

İkisi de biri 1. sırayı alarak çıkış yapmıştı.

Bu adamlara takılıp kalsaydım, çıkış yapma şansım kesinlikle daha yüksek olurdu… Yaklaşık 10 yıl önce hangi genç grupla takılmam gerektiğini düşündüğümde uzun zaman önce gibi hissettim.

Takım oluşturma zamanı geldiğinde bir kez daha düşünelim.

Ve neyse ki değerlendirme sona eriyordu.

"Ryu Cheongwoo, sen... 9. sıradasın!"

Oraya gidiyoruz. Son yarışmacı, zaten dolu olan en üst sıralara sıkıştı. Bu durum sayesinde sıralamam şimdi… 22. oldu.

Oldukça harika bir iş çıkarmıştım.

Aslında benden daha iyisini yapanları değerlendirdiğimde… yedi kişi kıstırmayı başardı.

Benliğimi abartmamak için gelecekte iyi idare etmem gerekecekti.

"Teşekkürler!"

Milli okçuluk takımının eski lideri nazik bir izlenimle söyledi ve gülümseyerek sahneden ayrıldı.

Olimpiyat takımı etkinliğinde altın madalya kazandığını duydum ama o kadar emin değildim, sadece onun çıkış yapan insanlardan biri olduğunu biliyordum.

Her neyse, askere gitmesi gerekmediği için teşkilatın isteyeceği bir yetenekti.

O zamanlar.

Bir düşününce, Ben… Askere gitmem gerekiyor muydu?

Geçmişte vücudum için 4. Sınıf almıştım ve belediyede toplum hizmeti için ayrılmak zorunda kaldım.

Çekimler, hiç aklıma gelmeyen korkunç konu aklımı ele geçirmeden hemen önce bitti.

"Kesmek! Emekleriniz için hepinize teşekkür ederim. Katılımcılar hemen yola çıkacaklar~”

Çıkış Yap Ya Da Öl Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin