İdol endüstrisindeki okul şiddeti, gerçek bir cevabı olmayan bir skandaldı. Bununla ilgili geçmişte yaşanan tüm olaylardan elde edilen veriler bunu kanıtladı.
Özellikle zorbalık veya fiziksel şiddet söz konusu olduğunda. İstifa etmek ya da askere gitmek dışında bunu aşmanın bir yolunu hiç görmedim.
Ancak, aynı ekipten bir katılımcının başına gelmesi için mi?
'… Önce kontrol edelim.'
Önce yazıya tıkladım. Bu arada, daha fazla yorum eklendi.
============================
[3. sıra! IJC'den Keun Sejin okulda şiddet uygulamakla suçlandı. (491)]
: Bekle, bekle, bunu yazıyorum çünkü içimde tutarsam öleceğimi hissediyorum.
〈Re-listed!'den 'Keun Sejin' diye geçen katılımcı Lee Sejin! Idol Anonim Şirketi〉 Cheongsol lisesi boyunca insanları taciz etti.
İnternette onu iyi bir örnek öğrenci gibi gösteren, lisede öğrenci başkanlığı seçimine aday olmuş gibi şeyler söyleyen yazılar görünce bunun ne kadar adaletsiz olduğuna ağlamaktan uyuyamadım.
Lee Sejin ortaokuldan beri içki ve sigara içiyor ve kibar değilmiş gibi davranan bir grup insanla takılarak bana zorbalık etti.
……
============================
Takip eden uzun makale, Keun Sejin'in okul şiddetindeki akıllı davranışında ısrar etti.
Bire bir zorbalığın açıklaması ayrıntılıydı ve hatta ayrıntılı örnekler içeriyordu. İlk bakışta bana bile inandırıcı geldi.
'Bu sadece bir kez kullanılacak bir söylenti değil.'
Gerçek olsun ya da olmasın, kasıtlı bir paylaşımdı. En alta bir fotoğraf bile eklemişler.
Yazarın kendi lise mezuniyet albümü.
Ve parmağında sigara olan Keun Sejin'in bir resmi vardı.
Resmin altında bu metin vardı.
============================
[Bir sürü başka fotoğrafım var. Durumu biraz da olsa anladıysan şimdi istifa et. Başka bir şey bilmiyorum ama senin gibi bir çocuğun idol olmasına dayanamam.]
============================
'… Gerçek olmasa bile, etiket yapıştırıldıktan sonra ondan kurtulmak zor ama bir fotoğraf bile yüklemişler.”
Bir seçme programında, bu neredeyse bir ölüm cezasıydı. Ve bu takım için çok büyük bir olumsuz etkiydi.
Keun Sejin hayatta kalsa bile ekibin kurgusu bitmişti ve istifa etse bile kıyamet kopmuştu. Parça dağıtımından harekete kadar her şeyi tekrar uygulamamız gerekecekti.
“……”
İç çektim ve başımı salladım.
'Önce onaylayalım.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkış Yap Ya Da Öl
Fantasy4. sınıfa memuriyet sınavına hazırlanan bir öğrenci, 3 yıl önce bir anda kendini tanımadığı bir bedende buldu. Hem de gözlerinin önünde bir tehdit gösteren bir durum penceresi! [Salgın!]. [Durum Anormalliği: 'İlk Ya da Ölüm' Meydana Geliyor!] Ani...