Yargıçlar, 'O halde siz çocuklar, Raebin her şeyi yanlış mı yaptı?'
Bu yüzden sözlerimi akıllıca seçmem gerekiyordu.
'Durumu düzeltmeye değil, gerçekleri sıralıyormuşum gibi görünmesini sağlamalıyım.'
"Evet. Raebin……Bir aranjman yapabilirdi, bu yüzden besteciyle tartıştık ve hepimiz kendi fikirlerimizi paylaşarak aranjmanın yönü konusunda anlaştık.”
Kim Raebin irkildi.
"Ağzını açamıyor."
Neyse ki, Ryu Chungwoo içeri girdi.
"Doğru. Bize anlattığınız sorunlar hakkında konuşacağız ve düzelteceğiz. Böylece takım maçı gününde size en iyi sahneyi verebilmemiz için bunu yapmaya çalışacağız."
Onu kurtardık.
Ryu Chungwoo ve ben başka bir şey eklemedik.
Yargıçlar derin derin düşünüyormuş gibi göründüler ama kısa süre sonra başlarını salladılar.
"Muhtemelen onu azarlama fırsatının çoktan geçtiğini düşündüler."
Bir rahatlama oldu.
“O zaman şarkıyı yeniden düzenlemeniz gerekecek, ancak bu diğer tüm takımların gerisinde kalmak anlamına geliyor. Bunu yapabilirmisin?"
"Bunu yapacağız. Yapabiliriz, değil mi?”
"Evet!"
"Yapabiliriz!"
Keşke aklını çöp kutusuna atıp bizi onca yolu buraya getiren adam olmasaydı, umarım cevabı da kaçırmaz.
Neyse ki, bu sefer trol de kendine geldi ve şiddetle karşılık verdi.
Yargıç Youngrin başını salladı.
"Tamam, ama bu zaman kısıtlaması altında bunun pervasız bir meydan okuma olabileceğini ve sonuçlarıyla yüzleşmek zorunda olduğunu bilmelisiniz."
"Doğru. Değişiklik, sonuçların şimdikinden daha iyi olacağını garanti etmez.”
Ama biz değiştirmeseydik ve sahne kötü olsaydı tepkileri 'Geri bildirim almasına rağmen neden değiştirmedin?' olurdu.
Ve 'meydan okuma ruhu yok' gibi bir şey içereceği için anlamsızdı.
Sonuçta ne yaparsak yapalım sonuca göre süreç düzenlenip değerlendirilecekti.
Bu, tüm katılımcıların zımnen bildiği bir şeydi, bu yüzden takımda bir disiplin ve gerilim duygusu vardı.
"Evet. Bunu aklımızda tutacağız ve kendimize meydan okuyacağız.”
Ryu Chungwoo'nun cevabı durumu sona erdirmiş gibi göründüğünde sesi aniden duyuldu.
"Bir şey söyleyebilir miyim?"
Mikrofonlu orijinal şarkıcıydı.
“Ah, evet……Devam et.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkış Yap Ya Da Öl
Fantasia4. sınıfa memuriyet sınavına hazırlanan bir öğrenci, 3 yıl önce bir anda kendini tanımadığı bir bedende buldu. Hem de gözlerinin önünde bir tehdit gösteren bir durum penceresi! [Salgın!]. [Durum Anormalliği: 'İlk Ya da Ölüm' Meydana Geliyor!] Ani...