Dürüst olacağım.
Biri 'Güneş Gibi Yakmak' iyi bir şarkı mı diye sorsa, öyle olduğunu söyleyebilirim.
Ancak, idol sahnesi için iyi bir şarkı olup olmadığını sorarlarsa, onlara bu fikirden çabucak vazgeçmelerini söyleyerek cevap verirdim.
Çünkü bu şarkı 2000'lerin tipik rock grubu tarzı söz ve seslere sahipti.….
Bana güvenebilirsin. İlk adımı atan idolleri vurmaya gittiğimde bu şarkıyı dinlerdim.
Amigo kızların koreografisine uymayan eğlenceli bir grup şarkısıydı. Bir avantaj, yüksek notaların serinliğiydi.
Sonuç olarak… Düzenlemenin zorluğu gülünç derecede yüksekti.
Kompozisyonla ilgili bir özelliği alamaz mıydım? Şu an gerçekten ihtiyacım vardı.
Cevapsız hislerime rağmen, orijinal şarkıcı ve katılımcılar arasındaki sohbet umut vericiydi.
Diğer ekip üyeleri, şarkının bağımlılık yapan korosunun yalnızca bir veya iki bağımlılık yapan satırını biliyor gibiydi.
“O kadar uzun süredir aktif değiliz, bu yüzden bu şarkıyı çok söyleyemedik. Umarım bu sefer harika bir iş çıkarırsınız.”
“Harika bir performans yaratmak için elimizden geleni yapacağız!”
Nasıl?
Bunu sadece europalation (dot) wordpress (dot) com'da okuyun, lütfen tekrar göndermeyin
…Numara. Gereksiz yere strese girmeyi bırakalım ve eğer bu takım maçının kurgusu beni etkilemediyse kendimi kurtarmak için normal bir vuruş gibi düşünelim.
Böyle devam etsem bile, küçük veya orta ölçekli bir ajansta hızlı bir çıkış yapabileceğimi düşünüyorum.
'Ama performans... Belli bir sayı seçeceğimi düşündüm.'
Garip bir şekilde, hayal kırıklığına uğradım. Bunu ilk başta gönüllü olarak yapmadığım halde neden sahneyle bu kadar ilgilendiğimi bilmiyorum.
"Bana çok dalmış olduğum için kim dalga geçerse geçsin, söyleyecek bir şeyim yok."
…Yine de eğlenceliydi.
Tamam. Konuşurken biraz daha dikkatli olalım. Belki diğer katılımcılar iyi fikirler ortaya çıkarabilir.
Orijinal şarkıcı kısa süre sonra setten ayrıldı. Birkaç gün sonra ara değerlendirme sırasında eğitmenle birlikte çalışacağını söyledi.
Ve ekip üyeleri oturdular, sonunda sahne kompozisyonunun hikayesi ortaya çıktı.
***
Şimdilik, Ryu Chungwoo örnek bir cevap olarak kullanmak için bir konsept buldu.
"Bir tezahürat takımı kavramı en iyisine uymaz mı?"
“Şarkı ile iyi gideceğini düşünüyorum ve zor bir koreografi eklediğinde iyi olur.”
"Neşelenmek mi? Hmm…… Deneyim iyi bir şeydir.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkış Yap Ya Da Öl
Fantasía4. sınıfa memuriyet sınavına hazırlanan bir öğrenci, 3 yıl önce bir anda kendini tanımadığı bir bedende buldu. Hem de gözlerinin önünde bir tehdit gösteren bir durum penceresi! [Salgın!]. [Durum Anormalliği: 'İlk Ya da Ölüm' Meydana Geliyor!] Ani...