Yirmi Dört

44 8 0
                                    

Yavaş yavaş zamanı gelmişti.

Şu ana kadar izlediğim 31 Ekim sahne videosu için yorum kutusunu kapattım.

İlk olarak, durumla ilgili genel anlayışımdan bahsedelim……

'O kadar iyi gidiyor ki korkutucu……'

Aslında, bunu ifade etmenin başka yolu yoktu.

Gönderilerdeki görüşlerden yorumlara, sayı üçüncü bölümde yayınlanan diğer takımların beş veya altı katını kolayca aştı.

Ryu Chungwoo'nun ekibi, farklı bir anlamda seslerde bir artış gördü, ancak görünüşe göre bundan bazı kazanımlar elde edildi.

Her neyse, ani bir bükülme olmazsa ikinci raundu sorunsuz geçebilecekmişim gibi görünüyor.

Bu nedenle, bir sonraki çekim daha da önemliydi. Artık kurgunun gücünü fark ettiğime göre daha dikkatli olmalıyım.

Öyleyse bir sonraki çekimde yardımcı olacak şeylere bakalım.

Arama kutusuna yeni bir arama terimi koydum.

[Park Moondae solo fan kamerası]

Aradığımda ilk video, yayınlanma tarihi '1 Gün Önce' olarak işaretlenmiş resmi videoydu.

Geri bildirimlere objektif olarak bakabilmek için izlemek için bir gün bekledim.

O zamanlar. Sayı beklenenden fazlaydı.

[Görüntüleme: 320.000]

Dans etmenin gücüm değil, sadece bir ilave olduğunu düşünürsek, rakam beklediğimden daha yüksekti.

Aşağıdaki önerilen videolarda diğer katılımcıların videolarını gördüm.

“30.000, 120.000, 7.000, 20.000, 60.000…… Hmm.”

Benden daha yüksek sayıları olan sadece birkaç kişi vardı. Hayır, ilk etapta çoğu 50.000'i bile geçmedi.

Görüntüleme sayısı açısından, ilk 12'de olması muhtemeldi.

Sahnenin zaten serbest bırakıldığı düşünülürse, daha da iyi bir sonuç oldu.

"Ama asıl içerik daha önemli."

Tavsiye sırasına göre video yorumlarına baktım.

– Park Moondae'nin her yerindeki ifadesine bakın. Dahi bir idol olmak için doğdu ㅠㅠ

– Bu konseptin nasıl mükemmel olduğuna da şaşırdım

– Patlamış mısır, tavuk ayağı ve şimdi de korku. Park Moondae. sen tanrı mısın

– Kulaklarım o köprü için teşekkür ederim

– Moondae-ya MallangDalkom hayranı, bu yüzden şarkıları seçildiğinde biraz heyecanlandı, bu çok tatlı!

Son yorum biraz oldu... Bir yanlış anlaşılma var gibi ama iyi anlaşılmış, iltifat olarak düşünelim.

Bunun yanı sıra, çoğunlukla iltifatlar vardı.

Çıkış Yap Ya Da Öl Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin