Otuz Altı

42 9 0
                                    

Yapımcının açıklaması basitti.

Oynarken rahatlamak ve ödüller kazanmak için biraz zaman ayırın.

Başka bir deyişle, anlam şuydu.

'Birbirinizle şakalaşırken biraz okul gezisi havasının tadını çıkarın ve ardından T1'den PPL aldığınız ürünleri tanıtın.'

Herkes muhtemelen gizli anlamı tahmin edebildi, ancak atmosfer, sıralama duyuru töreninden sonra olduğundan daha iyiydi.

Ürün iyiydi ve kurallar gevşekti.

“Sıralama yok, kaynaklarla yapılıyor~”

"Ah…"

“Eğer dışarı çıkarsan, ne olursa olsun ödüllerden birini kazanabilirsin!”

"…Evet!"

Cevap verenlerin sesleri daha rahat geliyordu.

Çünkü bu kaybedecek hiçbir şeyin olmadığı bir şeydi.

'MC'nin olmaması da bunun ara vermek gibi hissettirmesinde rol oynadı.'

…Dürüst olmak gerekirse, kurutucu beni de cezbetti.

Bir stüdyo dairede yaşadığım için koyacak bir yerim yoktu, ancak acele planlamanın bir sonucu olan bir şey için bu kadar büyük bir elektroniğin çıkmasını beklemiyordum.

'Program gerçekten iyi gidiyor gibi görünüyor.'

Ben öyle düşünürken ürün listesinde yer alan kimchi buzdolabının resmine bakarken ürünün resimleri ekrandan kayboldu ve büyük harfler çıktı.

[Yetenek Gösterisi: Rastgele Dans]

[Kalan son kişi kazanır!]

'Yazı tiplerine bile dokunmadılar.'

Hamchorong* temel arka planı harika görünüyordu.

(*- bir yazı tipi türü)

İzlenim ne olursa olsun, kısa süre sonra ekran beş saniyelik bir geri sayıma girdi.

Sonra durumu iyi olan bazı adamlar koşarak dışarı çıkıp beklemeye başladılar.

[Başlama!]

Ve birbiri ardına ünlü KPOP koroları çalmaya başladı.

"Arg."

"Hey, yanlış anladın! İçeri girmek zorundasın!”

"N-Ne?"

Mekanik olarak başlayan katılımcı sona gitti ve kazananı belirlemek için adeta bir yarışma yaptı,

Yaklaşık 12 şarkının ardından kazanan çıktı.

“Ah, teşekkür ederim~”

Keun Sejin'di.

“Kimse sormadı, ama sana nasıl hissettiğimi söyleyeceğim. Sanırım bunun nedeni, bugün için PR canlı yayında becerilerimi keskinleştirmemdi! Hahaha!"*

Çıkış Yap Ya Da Öl Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin