Jackson Lee.
Sau cum îl are cumnatul său trecut în agenda telefonică "Răspunde dacă ești prost, Nowa!".
Într o altă ordine de idei, puține erau dățile când japonezul de origini americane din partea mamei călca granițele țări. Acum însă? Era o excepție.
Jackson era un lider. O moștenire îl făcuse capul Mafiei Yakama, iar el urma să o lase tor moștere. Dar până atunci avea lucruri mai importante decât nepoata sa aflată n comă.
Aflat la sediul Tetrarhiei, într o ședință importantă cu Doamna Lee. Nici o legătură de familie. Sau cel puțin, nici o legătură de familie importantă ce ar trebui menționată. Părinți lor erau frați vitregi, iar singurul contact între Jackson și Miss Lee erau afacerile.
Bărbatul nu era foarte înalt, abia ajungând la 1, 70. Cu mult peste media generală a japonezilor ce era de 1, 57. Și totuși, semăna atât de bine cu poporul său! Atât de slab... Atât părul cât și ochi negri specifici asiaticilor fixau tabela de marcaj a prezentări, era încântat de rezultat. Bodyguarzi săi tatuați erau afară, nu își permiteau să îl întrerupă indiferent de situație.
Danken era prezent, privea peste masa lungă din lemn de pin spre Miss Lee. Nu se avea bine cu ea, iar ea nu se avea bine cu el.
Femeia era înaltă, îl întrecea în înălțime pe Jackson cam cu cinci centimetri. Corpul format ca de atletș și părul negru îi dădeau un aer de superioritare. Era una dintre lideri. Singura dintrei ei ce era femeie. Iar de asta, Danken o ura.
Tetrarhia, asemenea Romei și sistemului fondat de Dioclețian. Doi Caesar și doi Augustus.
Augustus e mort. Sau cel puțin unul din ei. Ucis cu bestialitate într un atentat în urmă cu trei ani. Tetrarhia Mafiei putea fi condusă și doar de trei membri principali, dar tot era o bătaie de cap... Numele mafiei înființate de Yansha la șaisprezece ani a rămas același. Tetrarhia. Tetrarhia în doar câția ani a câștigat atât respectul cât și frica maselor, ascunși de ochi tuturor. Civili nu aveau cum să știe de ei, iar dacă o aflau? Nu trăiau suficient de mult să povestească și altora. În ciuda faptului că acum erau doar trei lideri principali și alți șase mai jos în grad, totul se așeza uniform.
Miss Lee făcea parte din cei șase, iar Danken din cei trei principali. Să spun că se aveau la cuțite e pre puțin spus.
După ce ședința se încheie, Danken era ca și de nevăzut din sală. Alături de ceilalți angajați.
Yansha intră în salonul destinat prezentărilor, salută politicos femeia ce ieși. Se apropie cu pași repezi de Jackson prinzându i cămașa îl ridică în picioare, urmând apoi să îl ridice deasupra solului.
— Nenorocit încuiat la minte!
Jackson nu răspunse, doar se incrunta incercand sa desprinda mana osoasa a lui Yansha ce era inclestata pe el
Ce făcuse? Nu știa... Și nici nu dorea să stie prea curând ce a făcut sau ce nu a făcut... Ochi întunecați și goi a lui Yan îi patrundeau în suflet.
Jackson nu știa ce a făcut, dar Yansha știa prea bine cu opt dintre oameni lui de încredere ce făceau parte din Yakama i au răpit soția la paistrezece ani, în timpul unui tur profesional la Tokyo.
De ce fata acceptase sa fie model pentru o linie de haine internaționale? Asta nu mai conta.
Conta că în urmă cu aproape doi ani, Samina a fost prinsa de membri ai elitei Yakama și tăiată pe viu. Asta nu ar fi fost chiar atat de important ca ungerea corpului firav cu benzină după ce a avitat la limita o agresiune sexuala. S a zbatut si i a lovit, injurat si blestemat plangand. Nu au violat o, se saturasera de crizele ei. În schimb tot i au desfacut picioarele. Sedată să nu se poată mișca, însă să vadă și să simtă totul... Dacă Yansha nu apărea la momentul oportun, Samina probabil era și arsă de vie, nu doar mutilată genital. Bărbați s au distrat cu fierăstrăul ruginit în timp ce îi tăiau părțile intime...
Câtă ură și frustrare avea atunci când i a ucis! Simplu și rapid pe cei ce nu s au atins de ea. Lent și dureros pe cei ce i au făcut rau.
Ce i drept, Isis o vindecase, dar asta nu înseamnă că nu i au rămas cicatrici. Linii albe și micuțe în dreptul tăieturilor. Atâta suferință, atâta agonie... și pentru ce?
Nu putea lăsa asta doar în trecut. Erau oameni lui Jackson, parte din mafia lui... Yakama avea să plătească. Nu doar în dreprul celor respinsabili, ci și în dreptul șefului lor.
L a bătut, la bătut crunt până l a lăsat într o baltă de sânge. Jackson gemea de durere și se încovoia în agonia lui.
Yansha în schimb, mulțumit că își făcuse dreptate, merse spre ieșire.
Miss Lee era acolo, îl analiza supărată din tocul uși. Când ajunse îndreptul ei îl lovi cu palma peste obrazul stâng.
— Nu îmi mai bate asociați!
Strigă furioasă înainte de a merge la Jackson și de ai analiza rănile superioare și pielea învinețită.
Yansha în schimb își frăcă obrazul, plecând capul ușor și încordă maxilarul aducând buzele într o linie dreaptă, forțată și fixă totodată.
— Îmi pare rău.
Afirmă fără mea mult regret în glas, dar cu o ușoară remușcare. Unul din talentele lui Miss Lee era se impună ca atare.
CITEȘTI
Stinge-te, candelă efemeră!
Fantasy"Dulce agonie" - Volumul I -Stingete, candela efemeră! ℰ𝒶? 𝒞𝒾𝓃ℯ ℯ 𝒸𝓊 𝒶𝒹ℯ𝓋𝒶𝓇𝒶𝓉 𝒶𝒸ℯ𝒶𝓈𝓉𝒶 ℯ𝒶 ? Ai văzut vreo dată filmele în care moartea îți ranjeste la colțul patului? Acel zâmbet diabolic când pui o întrebare relevantă înghiți...