C A P I T O L U L X L I I

37 25 4
                                    

Încă un an, un singur an dacă ți se va incheia chinul, ai răbdare, răzbunarea va sosi curând, prețului ei este simplu.  Tu... Ți am lipsit? Te am urmarit, am vazut tot ce faci, cum te comporți... totul... Incă un an, și nimic nu mă va mai împiedica.

Ura atât de mult asta! Dar nu se putea împotrivi, frica îi pătrunseră oasele. Sângele de pe palme îi picura. Oare a fost o idee bună să omoare agenți lui Toma? Ei, ce i păsa ei la urma urmei? Avea lucruri mai importante pe care să se concentreze.

Exemplul ar fi bărbatul din camera sa de hotel... Oare a fost o idee bună să o urmeze pe Amily în Arabia Saudită?

Probabil da, la urma urmei roșcata cu ochi verzi era mai bună de bătaie și de predică decât oricine altcineva. Mai ales dacă  venea vorba de artefacte istorice, în ciuda faptului că era o exorcistă de prima mână.

Și totuși, unde era? Ieșise acum câteva ore să se plimbe pe străzile din Beled el Noor, deși probabil din nou s a luat l a ceartă cu un vânzător de fructe că nu umblă cu capul acoperit...

De ce își făcea griji pentru femeia ce poate bate lejer zece bărbați, iar demoni i se supun? Ea însăși este în fața unui demon ce îi rânjește!

Un demon cu chip de om, atât de bine cunoscut...

Samina respiră adânc, privindu l în adâncul irișilor măsluindu i sufletul. Yansha o prinse în brațe și o sărută, plictisit să îi mai vadă ochi ce îl cercetau adânc.

Sărutarea ei avea gust dulce, mult mai dulce decât a a mâncat vreodată un desert. Îi mângâie părul și o așeză pe matrasul alb cu model floral.

Samina aplecă capul pe o parte curioasă, însă tăcută și prinsă în adâncul gândurilor. Nu obiectă și nici nu protestă când bărbatul o descotorosi de cămașa de noapte și o analiză.

O analiză încruntat și înfăimat. Sau cel puțin, arăta înfăimat... Dar avea o vagă impresie că nu merită disprețul societăți, doar distrețul ei...

O durea pieptul.

O durea centrul pieptului îngrozitor.

O durea de parcă și ar fi trecut un pumnal prin adâncul inimi. Oare ar fi fost o idee inspirată să o facă?

Yansha își plimba mâinile pe pieptul ei, zâmbind slab în colțul buzelor îi alină durerea. Arsurile se potoliseră și țesutul pielii se refăcea cu o rapiditate de invidiat.

— Să întreb de ce aveai arsuri de gradul trei pe piept?

— Eram îmbrăcată într o femeie musulmană și mă plimbam pe plajă. Femeie musulmană căsătorită... Asta semnifica costumația neagră, nu?

— Da. Continuă, te rog.

Șoptind, folosi degetul arătător pentru ai ridică privirea asupra lui. Privea podelele de parcă ar fi fost rubine, vorbea de parcă ar fi făcut o cu un prunc suferind de cancer. Era îngrozită, iar inima ce îi pulsa sângele din ce în ce mai apăsat și rapid era un indiciu bun.

— Eram neînsoțită, iar așa ceva nu este permis... Au turnat motorină pe mine și mi au dat foc.

— Erai pe plajă, nu?

Stinge-te, candelă efemeră!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum