119.Bölüm : Küçük bi çocuktuk ve Aşkla beraber büyüdük

697 21 1
                                    


Ben bu bölüm isimlerini şarkı sözleri yapma kafasına nasıl geldim acaba .

Herneyse haydi YG ile 119a hoşgeldiniz .

🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

Sabahtan beri Berkin söylenmesine maruz kalıyordum maalesef.

Berk
"Durdu durdu şimdiyi buldu yani . Kalmış şurada bir ay . Az daha beklesene ."

Aybike
"Söylenme ama ya . Hem çocuk iptal ediyordu ki ben ısrar ettim . "

Berk
"Olsun onun yine de iptal etmesi gerekiyordu ."

Aybike
"Berkçiğim Dorukun düğünüyle benim hamileliğimi denk getiremedik ne yapalım yani ? Hem doğumdan sonra yapsa lohusalık dönemi var , bebeğin kırkı var ... insanlar bizi mi beklesin ?"

Berk
"Beklesin ."

Aybike
"Tamam artık bırak söylenmeyi . Hazırlanmaya başlayım ben ."

Berk
"Çok durmayız o zaman ."

Aybike
"A a delirdin sen iyice ."

Berk
"Niye ?"

Aybike
"Doruk senin en yakın arkadaşın . İki yaşından beri tanıyorsun . Asiye de benim kuzenim ... "

Berk
"Eee ?"

Aybike
"Eeesi sonuna kadar kalacağız tabiki ."

Berk
"Ya amaaa ..."

Aybike
"Çocuklaşma Berkçiğim ."

Berk
"Tamam ama rahatsız olursan hemen söyle ."

Aybike
"Hiçbir şey olmaz hayatım . Daha bir ay var ."

Berk
"Ben rahatlamadım şu an ."

Aybike
"Ben de iyice gerildim . İmdat diye bağıracağım şimdi bütün site buraya toplanacak ."

Berk
"Offf ..."

Aybike
"Hadi senin takımlarını içerideki odaya koydum kuru temizlemeden geldiğinde , git al gel ."

Berk
"Peki ..."

Aybike
"Orada da giyinebilirsin bu da bir seçenek ."

Berk çıkınca ben de kendi elbiseme doğru yürüdüm .

Aybike
"Kızım bu gün uslu durman lazım . "

Elbiseyi alıp zar zor da olsa giydim . Zorlandığımı görse düğünü iptal edecek olan kocam gelmediği için de çok şanslıydım . Derin bir nefes alıp aynanın karşısına geçtim ve kendimi inceledim .

Ben kendimi incelerken de Berk odaya girmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben kendimi incelerken de Berk odaya girmişti . Aynadan ona baktım . Henüz beni fark etmemişti . Başını kaldırdığında aynadan göz göze geldik . Berkin ağzı yine beş karış açık kaldı .

Yakamoz Güzeli | AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin