62. Bölüm : Bir çocuk gördüm uzaklardaGözleri kederli hatta korkulu

583 19 1
                                    


Aybike
"Berk ..."

Berk
"Sevgilim yorma kendini . Ben sana mı inanacağım bu karşımda duran hiçliğe mi ? Hiç nefesini boşuna tüketme . Kendini açıklamaya da çalışma . Kimseye bir şey kanıtlamak zorunda değilsin."

Sude
"Sana açık açık kanıt gösteriyorum . İnanmak istemiyorsan senin salaklığın ."

Berk
"Ayyynen benim salaklığım seni ilgilendirmez"

Sudenin vereceği cevabı beklemeden elimi daha da sıkı tutup okulun bahçesinden çıktık .

Yavaş yavaş yürüyorduk ama ikimiz de konuşmuyorduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yavaş yavaş yürüyorduk ama ikimiz de konuşmuyorduk . Bu beni germeye başlamıştı .

Aybike
"Berk...."

Berk
"Hayatım Sudenin yanında söylediklerim gerçek duygularımdı . Ben sana güveniyorum kendini açıklamak zorunda değilsin ."

Birden durdum . Mecburen o da durdu . Etrafıma bakındım ileride kısa bir duvar vardı . Gidip oturdum . O da yanıma oturdu .

Aybike
"Bana bu kadar güvenmen çok hoşuma gitti . Yine de olanları anlatmak istiyorum ."

Berk
"Sen istiyorsan dinlerim ama kendini mecbur hissetme ."

Aybike
"Berk Barışa on altı ve on sekiz yaşlarınız arasında yaşadıklarınızı unutmanız gerektiğini söyledim . Eğer onları unutmazsanız devam edemezsiniz . "

Berk
"O ne dedi?"

Aybike
"Kendi yüzünden her şeyin mahvolduğunu söylüyor . Berk bence Barış ağır bir depresyona girmek üzere . Bunca zaman yaptığı hatayı senin üstüne yıkarak ayakta kalmıştı . Ben o yükü onun omuzlarına yükleyince sarsıldı ."

Berk
"Ne yapmam lazım sence ?"

Aybike
"Eğer sen de kendini hazır hissediyorsan yanında olmalısın . "

Berk
"Çok isterim biliyor musun ? Sadece yapabilir miyim emin değilim . Ya daha kötü olursa ."

Aybike
"Daha önce de söylemiştim içinde ona karşı garip bitmek bilmeyen bir merhamet var . "

Berk
"Evet bu çok garip ."

Aybike
"Normalde başkası olsa affetmeyeceğin şeyleri affediyorsun ."

Berk
"Beni iyi tanıyorsun . Aynen öyle ."

Aybike
"Bu yüzden ben aranızda bir sorun çıkacağını sanmıyorum . Onun senin desteğine ihtiyacı var ."

Berk çok kısa bir süre sessiz kaldı .

Berk
"Yine haklısın kraliçem ."

Gülümsedim .

Aybike
"Sarılma olayına gelirsek ..."

Berk
"Aybike gerçekten gerek yok ."

Aybike
"Benden izin istedi . Sarılmam için yani ."

Yakamoz Güzeli | AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin