Arkadaşlar 90.bölüme geldim ne oluyoruz ... Ben başlarken hiç bu kadar uzun süreceğini düşünmemiştim .Uzun bir bölümle geldim . Yer yer eski bölümleri anacağımız , onları hatırlatacağımız ... Yer yer duygulanacağımız ... Yer yer sahneleri hayal edeceğimiz bir bölüm .
Yazarken çok duygulandığım yerler oldu . Bölüm boyu yorumlarınızı bekleyeceğim .
Klasikleşmiş bir şekilde yorum atan herkese , bir , iki fark etmeksizin fikir beyan edeb herkese , özelden konuşup gerçek isimlerini bilmediğim halde dertleştiğimiz herkese, Yakamoz Güzelini etiketlerde üste taşıyan herkese , tek tek teşekkür ederim .
Şarkıyı ekledim arzu ederseniz dinlersiniz , isterseniz düz okuyun farketmez .
Haydi bölüme geçelim ...
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
Bu gün o gündü işte ... hepimizin heyecanla beklediği , biraz mutlu biraz hüzünlü olduğumuz gün . Bu gün kep törenimiz vardı .Liseye başladığım günleri daha dün gibi hatırlıyorum . Daha Aliyi yeni yeni kaybetmiş içine kapanık bir kızdım . İki yıl şöyle böyle geçerken kendimi Ataman kolejinde buldum .
Yepyeni bir sayfa açıldı hayatımda , hepimizin hayatında . İnsan gibi eğitim görmeye başladık önce . Bütün öğretmenler size gerçekten bir şeyler öğretmeye çalışıyor mesela . Sonra arkadaşlar var ki bu kısım beni cidden duygulandırıyor .
Hazırlıklarımız bitmek üzereydi ve evde çok büyük bir kargaşa vardı .
Oğulcan
"Aybikeeee , benim keple cüppeyi gördün mü ?"Aybike
"Hepimizinki odamda . Ütüledim astım ."Oğulcan
"Aslan kardeşim be ."Ömer
"Oğulcan kemeri nereye koydun ya kaç saattir onu arıyorum ."Oğulcan
"Ne bileyim oğlum ben ."Ömer
"Oynuyordun ya elinde ."Oğulcan
"Allah kuru iftiradan saklasın . "Kadir
"Burada lan burada . Aklınız nerede sizin ?"Aybike
"Hangi akıl abi ?"Oğulcan
"Sus kız ."Kadir
"Karışma kıvırcığıma . Abisinin güzeli ."Aybike
"Abilik gör Oğulcan."Oğulcan
"Nankör kedi ."Şengül
"Aybike konuşmanı almayı unutma ."Aybike
"Aaa ."Şengül
"Aaa ... kafa yok ki , kim bilir nerede ?"