160.Bölüm: Değişmem gülüşünü tüm dünya benim olsa da

383 28 422
                                    

160ları da görürüz inş yorumu aldığım o gün dün gibi. Yok artık demiştim. Varmış artık.

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

Güne ilk başlayan bendim. Bunun nedeni de Melisin gece uyanıp saat dörtte oyun oynamak istemesiydi.

Berk Melisle bir saatten fazla oyun oynayınca ikisi de şimdi uyuyordu. Ben bir noktadan sonra yine uyuyakaldığım için sabah uyandığımda manzarayı görebildim.

Berk de Melis de yatakta yan yana uyuyakalmıştı. Bilinçli bir uyku olsaydı Berk zaten Melisi kesinlikle beşiğine yatırırdı ama şu an sarmaş dolay uyuyorlardı.

İkisinin sarılarak uyuduğunu görünce gözlerimden kalpler çıktı diyebilirim.

Yataktan kalkmadan hemen önce Melisi öpüp öyle kalktım. Onları uyandırmamak için telefonumu alıp balkona çıktım.

Balkonda otururken telefonuma bakıyordum. Berk uyanmadan şirketle ilgili bir haber var mı diye mailimi kontrol ettim.

Berk görse tatilde bile iş düşünüyorum diye söylenirdi.

Onlara bakarken üstten mesaj geldi. Harikadan gelmişti.

Yengem💅🏼 : Günaydıııın.
Yengem💅🏼: Uyandın mıığğ?

Ben: Uyandım arkadaşım. Sana da günaydın.

Yengem💅🏼 : Oğulcanla Gözde daha uyuyor sıkıldım. Yürüyüşe mi çıksak?

Ben: Berkle Melis de uyuyor.
Ben: Olur hemen giyinip çıkarım.

Yengem : Lobide buluşuruz.

Ben: Tamamdır 😘

Harikayla konuşmamızı kapatıp odaya geri döndüm. Ses çıkarmadan dolaba doğru yürüdüm.

Çok karıştırıp ses yapmak istemedim. Bu yüzden elime ilk gelen şort ve tişörtü aldım. Banyoya geçip orada giyindim.

Saçlarımı da tepeden at kuyruğu yapıp banyodan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı da tepeden at kuyruğu yapıp banyodan çıktım. Odanın iki tane kartı vardı. Birini kapıp odadan ayrıldım.

Zaten yanıma telefon ve kart dışında hiçbir şey almamıştım. Onları da cebime koydum.

Lobiye indiğimde Harika gelmişti. O da benim gibi şortlu bir kombin yapmıştı. İkimiz de oldukça rahat giyinmiştik.

Aybike
"Günaydııın..."

Harika
"Günaydın hayatım..."

Harikayla sarıldık.

Harika
"Hadi yürüyüş yoluna çıkalım."

Aybike
"Oluuur..."

Harikayla birlikte otelin yürüyüş yoluna yürüdük. Çalışırken buranın tadını hiç çıkaramamıştım. Gören de yazlık yerde çalışmayı güzel sanar.

Yakamoz Güzeli | AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin