105 . Bölüm : Bu yüzden durgunmuş kaç zamandır Küçük kardeşim tıpkı benim gibi

783 22 1
                                    


Selaaaaam

🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

Ne Oğulcana ne de Aybikeye gelen telefondan bahsetmedim . Onları alamazdım . Haklı olarak çok duygusal bir dönemden geçiyorlardı . Üstelik Şengül annemler de fazlasıyla kötüydü .

Erenlerden bir tek Ömere söylemiştim . O da benimle birlikte Almanyaya gelecekti . Aybike ve Oğulcana oraya gidip aramaya karar verdiğimi bir iz bulduğumda da onları da aldıracağımı söylemiştim .

Başta tabiki biz de gelelim diye itiraz ettiler. Aybikeyi biliyorsunuz zaten inadı inattır . Oğulcanda bu hassas konuda haklı olarak oyun dışı kalmam istemiyordu ama anneniniz zaten çok kötü diyerek bir şekilde ikna etmeyi başardım .

İstanbulda kalanlardan da bir tek Doruk ve Tolga biliyordu . Kimseye belli etmemelerini tembih ettim ama zaten söylemeyeceklerine de emindim . Bu tarz konularda ağızlarından asla laf alamazdı kimse .

Barışla kavgamı , Barışın bana olan düşmanlığını Aybike üstlerine gitmesine rağmen anlatmamışlardı . En en en son seçenek anlatmıştı Doruk ama onda da mecbur kalmıştı . Şimdi mecbur kalacağı bir durum da söz konusu değildi .

Berk
"Ömer ... kardeşim uyan indik ."

Ömer omzuma yasladığı başını kaldırdı . Boynunu oynatıp ovaladı .

Ömer
"Çok pis tutulmuşum ya . Sen uyumadın mı ?"

Berk
"Uyuyamadım . Aklım Alide ."

Ömer
"Telefon konuşması çok etkiledi değil mi ?"

Berk
"Hiç sorma Ömer ."

Uçaktan inerken bir yandan da Ömerle sohbet ediyorduk .

Berk
"Zaten o günden beri nasıl yaşıyorum bilmiyorum . Geceleri uyuyamıyorum . Sürekli Aybikeyi kontrol etme ihtiyacı hissediyorum ."

Ömer
"Ben de hala inanamıyorum . Biz ne yaşıyoruz hiçbir fikrim yok ."

Berk
"Ali hakkındaki gerçekleri ... yani sizin bildiğiniz gerçekleri bana anlattığınız gün dün gibi aklımda . O lanet olasıca okulda yaşananları unutamıyorum . Meğersem onlar da yalanmış ."

Flashback (20.bölüm )

(...)

Tam ayağa kalkmış gidiyordum ki

Ece
"Hem Berki kandırıyor hem tokatı ben yiyorum . Baktı Berk zengin yapışayım dedi ama terk edip giden sevgilisini unutamamış . Hayır yani benim ne suçum var . Aşk işte unutamamış . "

Şu an Eceye karşılık veremiyor olmak canımı çok yakıyordu.

Oğulcan
"Bu kadar ileri gitmeyecektin Ece . "

Berk
"NASIL HALA SİZ HAKLI OLUYORSUNUZ YA . DEFTERDEKİ TARİHTE BİZ ÇIKIYORDUK . BİZ SEVGİLİYKEN O ESKİ SEVGİLİSİNİN YASINI TUTUYORMUŞ  ."

Oğulcan atağa fırlayıp yakamdan tuttu . Beni duvara kadar sürükledi . Sırtımı birkaç kez duvara vurdu . Herkes ayaklanmıştı . Yanımıza geldiler . Harika ve Ömer , Oğulcanı geri çekmeye çalışıyordu .

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yakamoz Güzeli | AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin