Merhaba...
🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
Son sekiz yıldır olduğu gibi bu sene de yeni yıla hep birlikte girecektik . Berk ve Doruk sağolsun herkesi otele toplamışlardı .
Zaten Evren ve Milana da parti düzenlemişti . Bu sefer bir partiyle herhangi birimiz ilgilenmemiştik . Bu alışılmışın dışında bir şey . İki gün önce bizimkiler otele gelmişti .
Bu sefer bir farklılık da yeni yıla hem evli hem de çocuğum varken gireceğim .
Akşam kutlama yapacağımız için sabah erken kalkıp çalışmaya karar verdik . Tabi bizim odada uyanan ilk kişi bendim .
Berki uyandırmadan yataktan kalktım . Beşiğin başına geçip başımı uzattım . Neyse ki Melis de daha uyuyordu . Tabiki tavşanımızla ... elimiden bırakmayız .
Aybike
"Annesinin biricik papatyası ... anne bi banyoya girsin , sen uyu biraz daha ... nolur uyu ."Melisin gece üstünden attığı pikeyi poposunu kapatıcak kadar örtüp banyoya girdim. Ben yıkanırken biraz daha uyumaları için şans verdim baba kıza .
İşim bitince bornoza sarınıp odaya geçtim . Berk de uyanmıştı . Hatta Melisin üstünü değiştirmişti bile . Yatağa almış izliyordu . Melis tekrar uyumuştu galiba .
Aybike
"Günaydın...."Berk
"Bebeğim neden beni de uyandırmadın ?"Aybike
"Dün çok çalıştın yorulmuşsundur ."Berk
"Bir an önce bitirip şuradan defolup gidelim diye yapmış olabilirim ."Yatağın kendi tarafım olan bölümüne geçip uzandım . Gerçekten de Melis hala uyuyordu .
Aybike
"Eee uyuyor hala ..."
"Yoksa uyanıp yine mi uyudu ?"Berk
"Yok birtanem , hiç uyanmadı . Vallaha o kadar üstünü değiştirdim bana mısın demedi ?"