Bu gün onca çalışmadan sonra büyük gündü . Tiyatro oyununu sergileyeceğimiz gün . Daha önce böyle büyük bir işin altında bulunmadığım için aşırı haycanlıydım . Hem de normal bir heyecan değildi . Kulise sığamıyordum sanki . Daha oyunun başlamasına bir saat vardı ve biz erkenden hazırlanmıştık .Kimseye seslenmeden bahçeye çıktım . Okulun arkasına gidip oturdum . Temiz hava biraz iyi gelse de aşırı gergin olduğum için bir türlü tam anlamıyla rahatlayamıyordum . Sanki bütün replikler birbirine girmiş gibiydi .
Bir süre öylece oturdum . Kafamı gökyüzüne kaldırıp yıldızları seyrettim . Transa geçmiş gibiydim . Birden ohh diye bir ses duymamla kafamı indirdim .
Berk
"Kalbime indirecektin ama Aybike nerdesin sen ?"Aybike
"Hava almak istedim ."Berk
"Neden kimseye söylemedin ?"Aybike
"Biraz yalnız kalmak istedim . "Berk
"İyi misin sen ?"Yanıma oturdu .
Aybike
"Çok heyecanlıyım . Her şeyi elime yüzüme bulaştırmaktan korkuyorum Berk ."Berk
"Yapma böyle güzelim yıpratma kendini alt tarafı bir oyun . "Aybike
"Her şeyi berbat edecekmişim gibi hissediyorum ."Ayağa kalktı , ben de kalktım . Ellerini uzattı ve tutmadı bekledi . Bende ellerimi uzattım .
Berk
"Sevgilim sana daha önce defalarca söyledim. Böyle bir şey mümkün değil . Senin elinin değdiği bir şeyin kötü olma ihtimali yok ... Bak Aybike ben seninle gurur duyuyorum , hayranım sana . Bunu öylesine söylemiyorum. Yaşadığın onca şeye rağmen ne ders çalışmayı bıraktın ne de şirkette çalışmayı . Her şeyi başarıyorsun . Bunu da başaracaksın .Keşke ben de senin çeyreğin kadar güçlü ve başarılı olsam .Hem ben senin hep yanındayım korkma ."Berke sıkıca sarıldım o da bana sarıldı . Başını boynuma gömüp kokumu içine çekti .