6. Bölüm : Kıskanırım seni ben Kıskanırım kalbimden

767 36 13
                                    


Ömerin anlatımı :

Son teneffüs herkes bir yere dağılmışken ben de bahçeye çıkmıştım . Bankta hareketlenme olunca o tarafa döndüm .

Melisa
"İyi misin Ömer ? Ağrın var mı ?"

Ömer
"Sen gerçek misin ya ?

Melisa
"Anlamadım ?"

Güldüm .

Ömer
"Bu kadar iyi niyetli bir insan gerçek olabilir mi diyorum ?"

Melisa sahte bir sitemle
"Ne yani Ömer bey ben oynuyor muyum ?"

Ömer
"Vallaha oynuyorsan bile bütün ödüller Melisa
Atakula ."

Sahte bir selam verip devam etti .

Melisa
"Ömer ya o adamlar bir daha gelirse ?"

Ömer
"Bir şey olmaz endişelenme ."

Melisa
"Burak hocayı da dinlemediniz . Bari okul çıkışı şikayetçi olun ."

Ömer
"Melisa gerçekten korkmana gerek yok ."

Melisa
"Nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun Ömer anlamıyorum . Senin canın acıyor diye benim daha çok canım acıyor ama senin umrunda bile değil ."

Yanımdan kalkıp okula koştu . Ben yanlış mı duydum şimdi . Rüyada mıyım ? Kendimi cimciklerken bu sefer yanıma Oğulcan oturdu .

Oğulcan
"Aybike bide bana kafana çok mu vurdular diyo . Olum napıyorsun niye kendini cimcikliyorsun ?"

Ömer
"Oğulcan sus kuzen sus . Anımı mahvetme ."

0000000000000
Berkin anlatımı :

Okul çıkışı dış kapının orda gördüğüm manzara 40-45 yerimden bıçaklanmış hissi uyandırdı . Nasıl ya ? Nasıl Aybike Tolgayla konuşur hatta gülüşür . Aybikenin duygu barındıran her bakışı bu dakikalardan nefret etmeme yetti . Çok çok sinirlenmiştim . Niye bu kadar sinirlendiğimi bilmiyorum . Işık hızında yanına gittim .

Berk
"Sen benim hayatımda gördüğüm en iki yüzlü insansın Aybike . "

Aybike
"Ne diyorsun be sen doğru konuş benimle ?"

Berk
"Bir tek ben zarar verdim demi sana ? Doruk da senle dalga geçti ama iki geçmiş olsun dedi çözüldü . Tolga ... Baban bu herif yüzünden ölüyordu ölüyor . Ne çabuk unuttun . O gün bile bana kızdın . "

Tolga
"Berk .."

Aybike
"Sen karışma Tolga . Bırak akıtsın zehrini ."

Berk
"Senin atarın giderin bir bana . Tolgayı affet sen ama Berk ? Etrafında pervane oldum . Gözünün görmek istemediği yerlerden çekildim . Abinlerin bakışlarını görmezden geldim .Sadece affet istedim . Affet ki ben de .."

Aybike
"Sen de vicdanını rahatlat . Ben seni affedeyim ki sen de rahat rahat nefes al demi Berk . Yok öyle üç kuruşa beş köfte Berk efendi .Ayrıca benim kimi affedip kimi affetmediğim seni zerre ilgilendirmez . "

Tolga
"Aybike Berke söy-"

Aybike
"Hayır . Buna hiçbir şey söylemek zorunda değilsin . En azından benim için . Sen dediğimi yap yoksa olacakları biliyosun . " diyip gitti . Tolga çok sinirliydi . Pardon bana neden sinirlendi acaba ? Olmayan bir şey mi söyledim .Bir şey demeden arabaya binip gitti .

/ Ertesi gün /

Okula giriş yapar yapmaz yine ikisini gördüm . Aybike ve Tolga . Atar yapıp yapıp lafıma gelmeni ne yapıcaz acaba Aybike ?
İkisine de haklıydım bakışı atıp sınıfa girdim .

Yakamoz Güzeli | AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin