100.Bölüm : İlan-ı aşk ediyorum benimle evlenir misin

1.3K 27 127
                                    


... İlan-ı aşk ediyorum
benimle evlenir misin
Beraber yaşlanmaya
bir kalemde söz verir misin ...

Bu gün bir az duygusalım . Çok yoğun ve gerçekten emek verdiğim bir serüvenin 100.bölümüne geldik ...

Kah üzüldüm kah yoruldum kah hikaye başarısız oldu moralim bozuldu ama sayenizde atlattım .

Nasıl atlattım ? Tabiki çekinmeden gelen yorumlarınız sayesinde .

Gün geldi karakterlerimle duygulandınız , gün geldi onlarla sevinip onlarla sinirlendiniz . Bazen Berke bazen Aybikeye hak verdiniz . Ben olabildiğince dengede tutmaya çalıştım bu döngüyü .

Bu teşekkürü 50.bölümde ilk kez yaptığında 8 kişinin adı vardı . Şimdi listeye bakın :

@modernilknur
@tavsankulaklikedi
@tudenisceyem
@Querancia_
@beril_karadeniz_
@Vamprtatls
@grinonikss
@Smeyye939
@dicbar2222
@issizkullanici
@recepustoa
@qirm_x
@SevimreyyanDuran
@Haylazmelek34
@VazgectimBenBugun
@Fatma8805338
@Denizvedalga07
@laylayda_
@Zeynepzden
@kitapokuyankedicikk
@mvaygc
@NAZLIVURAL8
@resuldaddy
@aranyhid__
@delifisekderler
@ayberonly
@ayberciyiz
@ay05av

Hepinize tek tek teşekkür ederim . Ger zaman söylüyorum bu hikayeyi ben tek başıma oluşturmuş olabilirim ama bu günlere sizler , sizin yorum ve desteklerin sayesinde geldik .

Ben ne kadar güzel ve size hitap eden bir hikaye yazmış olsam da yorum gelmeyince insan ister istemez düşüyor. Yazma şevki kaçıyor . Beni sizinle her gün konuşmak şevklendiriyor .

Wattpad'in özel mesajlarından konuştuğum kişiler de olması dışında nick'i isimi olmayanlar dışında sadece @Querencia_ ve @tudenisceyem in gerçek isimlerini biliyorum .

İnstagramdan sadece iki kişiyle takipleşiyorum . Bunlardan @tudenisceyem in sadece fan hesabını takip ediyorum .

Yani hiçbirinizi tanımıyorum . Buna rağmen hepiniz bana gerçekten çok iyi geliyorsunuz . Hiç tanımadığım insanlarla anonim bir şekilde konuşmak yeri geldiğinde dertleşmek bazen akıl vermek içine kapanık olan kişiliğime de katkı sağladı .

Bu hikayeye başladığımda yakın zamanda bir aile büyüğümü kaybetmiştim ve zor dönemler geçiriyorduk . Ailemin psikolojisi çok normal değildi . Benim güçlü kalmam gerekiyordu . Bu hikaye benim için gerçeklikten kaçma yolu oldu . Kafamı dağıtıp sohbet ettiğim , aklımı boşalttığım bir yerdi .

Yine boş yaptım bir sürü . Kısaca toparlamak gerekirse iyi ki varsınız . Bu hikaye illaha ki bir gün bitecek ama sizin bendeki iyileştirme gücünüzü unutmayacağım . Hepiniz hayatlarınızda istediğiniz yerlere gelin ve mutlu olun kelebeklerim .

Bölüme geçelim artık ...

🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋

Büyük gün gelmişti . 25 Eylül 2020 de başlayan hikayemizin mutlu bir yeni başlangıca açılacağı o güne giriş yapmıştık .

Çok ama çok heyecanlıydım . Gece uyuyamamıştım . Erkenden kalkıp gelinliğimi çıkardım . Dolabın kapağına asıp bir güzel izledim . Bu gelinlik her şeyin ne kadar gerçek olduğunun kanıtıydı sanki .

Sabahın devamında kızlar bize geldi ve birlikte kuaföre gittik . Saatler sürdü orada hazırlanmamız . Açıkçası gelin başı yaptırsam başıma neler gelecekti hiç bilmiyorum .

Yakamoz Güzeli | AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin