Evet önce bi duyuru atmam lazımdı çünkü bu macerada 120.bölüme geldik . Belki vardır ama ben rastlamadım , bu bölüme ulaşmış bi AyBer hikayesi var mıdır ?
Benden hep daha devam etmesini istediniz ...
@Fatma8805338 , 160 derken ilk gördüğümde yok artık demiştim ama 120ye geldik bile .
Tabii hikaye her zaman başarılı olmadı . Benim de umutsuzluğa kapıldığım oldu . Sizi korkuttuğum o bölüm ... evet evet 57.bölüm .
O akşam gelen yorumlar , aslında hikayeyi nasıl benimsediğinizi ilk anladığım andı .
Sizi üzdüm ama o geceki desteğinizle küllerimden tekrar doğdum . Üstelik destek mesajlarıyla da kalmayıp kendi fan hesabından hikayemi paylaşan @tudenisceyem sayesinde de sizde bu hikayenin yerinin önemini bir kez daha anladım .
Benim de işlerim vardı elbet . Bazen ara vermem gerekti . Bu zamanlarda siz de yeniden yeniden başladınız . Bir kere okumak yetmedi .
Yeniden başladınız ama öylesine de okumadınız . Sanki daha önce okumamışsınız gibi yorum da yaptınız . Bazen ilerde olacakları bilsem de sinir oldum gibi bazen de ileride olacakları bilmenize rağmen tekrar o anları yaşayarak .
Hikayeyi bir yerlere taşımak isteyen tek kişi @tudenisceyem de değildi . Sanki kendi işinizmiş gibi daha fazla okunmasını , daha fazla insana ulaşmasını istediniz . Bunun için de uğraştınız . @Vamprtatls , bunu ilk yapanlardandı . @recepustoa , daha yeni yeni yorumlaşmaya , tanışmaya başlasak da sonradan aramıza dahil olmasına rağmen hemen benimsedi .