Berkin anlatımı :Okula yine Ahmet abi eşliğinde geldim .
Berk
"Sağol Ahmet . Akşam görüşürüz ."Bizimkiler gruba kantinde olacaklarını yazmıştı . Bende sınıfa geçmeden kantine yöneldim . Hepsi çoktan gelmişlerdi . Doruk Asiyeyle konuşuyordu .Şaşırdık mı ? Tabiki hayır . Hemen Aybikeme baktım , o da Harikayla bir şey tartışıyordu .
Berk
"Günaydın millet ."Masanın etrafından dolandım ve Aybiken yanına gittim . Yanağından öpüp yanına bir sandalye çektim .
Berk
"Günaydın tatlım ."Aybike
"Günaydın ."Hemen Harikaya geri döndü .
Aybike
"Ya ani gelişen bir şeydi neden anlamıyorsun canım görümcem benim ."Harika
"Bana hiç anlatma . Ne kadar tanıyorsunuz ki siz onlarla dörtü date'e çıkıyorsunuz ."Konu şimdi anlaşıldı . Kız az bağır duyacak şimdi Doruk .
Doruk
"Ne dörtü date'i ya ?"Al işte .
Hay nerden duydu ki bu Harika ya . Yandık şimdi Dorukun çenesinden . Başlıyor mesai .
Harika
"Bu iki arkadaş ." Aybikeyle beni işaret etti .
"Daha doğrusu iki hain . Haftasonu sinemaya gitmişler ."Asiye
"Eee biliyorum ben zaten bunu ."Harika
"Ama şirketteki arkadaşlarıyla dörtlü date olarak gitmişler ."Doruka baktım gözlerini kısarak bana bakıyordu . Ben sevgilimmiş gibi trip yemek istemiyorum ama ya .
Berk
"Kanka ..."Doruk
"Bana kanka deme . "Berk
"Abartma be oğlum ."Doruk
"Bunu nasıl yaparsın bana . Bana bana Dorukuna ."Berk
"Doruk ...."Doruk
"Rüzgar tek nefeste sönüverecek bir çiçek peki ya Doruk ?"Bu çocuk aşk-ı memnu mu izliyor gizli gizli . Gerçi bildiğime göre bende izliyorum . Neyse konu bu değil .
Berk
"Lan oğlum açtırma ağzımı . Senin de arkamdan yaptıklarını öğrendim . Dua et susuyorum ."Doruk
"Aybik ?"Aybike
"Vallaha çok ısrar etti ne yapayım ."Doruk
"Yine de bu beni Rüzgarla aldattığın gerçeğini değiştirmiyor ."Aybike
"Oha Doruk ama Berk ben sevgilim . Ben bu kadar trip atmıyorum ya ."Ne dedi o ? Herkes duydu mu ? Sevgilim dedi demi .