156.Bölüm: Tüm şarkılar bu aşktan utansın.

445 33 1.1K
                                    

Vallaha atmayacaktım ama bu son denemem olsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Vallaha atmayacaktım ama bu son denemem olsun. Böyle okunmalar düşük olursa haftaya bölüm atamam. Zaten hafta içi atmayacaksam size yazarım. Şimdilik iyi okumalar.

🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

Bu gün ekibimle Resul babamın şirketine gidip site için çalışma yapıcaktık. Her zamankinden daha özenli hazırlanıyordum.

Mimarlık konusunda idol olabilecek biri varsa o da Resul Özkayaydı. Bu adam benim kayınpederimdi ve artık bir işte de ortaktık.

Giyindikten sonra giyinme odasından aşağıya indim. Berk Melisle yatakta oyun oynuyordu.

Benim heyecanımın birazı bile onda yoktu. O sadece kızıyla vakit geçirmeyi düşünüyordu. Gerisi ve dünya umrunda değildi.

Berk
"Geliyorum geliyoruuum... ham ham ham..."

Melis
"İhihihihi hihihihi..."

Berk
"Yicem yicem yicem..."
"Çok güzelsin be bebeğim."

O kadar dalmışlardı ki ikisi de beni fark etmiyordu. Küpelerimi takarken boğazımı temizleyip dikkat çekmeye çalıştım.

Anca böyle şeylerle dikkatlerini çekebiliyorum zaten ki bu da her zaman işe yaramıyordu maalesef. Bazen frekanslarına ulaşmak mümkün olmuyor.

Aybike
"Öhöm..."

Berk neyseki bu sefer hemen başını bana çevirdi. Bunu yaparken de kızını kucağına aldı.

Berk
"Yavrum çok güzel gözüküyorsun."

Aybike
"Deplasmandayım bu gün... olsun o kadar."

Berk
"Ahhh ahhh... e ama sen her halinle güzelsin zaten hayatım neden kasıyorsun ki?"

Berke gülümseyip öpücük attım. Yine beni överek başlamıştı bu güne.

Aybike
"Sen kesin gelmeyecek misin yani?"

Berk
"Yok kesin gelmeyeceğim."

Aybike
"Eee ne yapacaksınız peki?"

Berk
"Bu gün baba kız amca günü."

Baba kız amca mı günü? Doğru mu duydum ben? Yanlış duyma ihtimalim var mı?

Aybike
"Hahahaha baba kız veya amca yeğen günü duydum da baba kız amca gününü ilk kez duyuyorum."

Bu da anca bizimkilerin başından çıkardı zaten. Bizim başımıza gelmeyecek de kimin başına gelecek.

Berk
"O da bizim farkımız olsun be yavrum."

Aybike
"Cidden ne yapıcaksınız?"

Dorukun da dahil olmuş olması şüphelendirmeli mi? Yok ya ben de iyice paranoyak oldum. Saçmalıyorum artık.

Yakamoz Güzeli | AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin