Gözlerimi açarken iki elimin üstünde de el vardı .Harika
"Gözlerini açıyor ."Gözlerimi açmamla kapamam bir oldu . Işık gözümü aldı . Yavaş yavaş açtığımda ellerimi tutanların Ömer ve Oğulcan olduğunu gördüm . Yavaşça doğrulmaya çalıştım.
Asiye
"Aybike yat biraz başın dönecek ."Aybike
"İyiyim ben ."Bir elimde başımı oluşturdum . Etrafıma baktığımda hala yemekhanede olduğumuzu gördüm ama içerideki koltuktaydım .
Aybike
"Buraya nasıl geldim ?"Tolga
"O işe sevgili kankan yani ben baktım ."Tolgaya minnetle baktım ve gülümsedim . Berk etrafta yoktu . Haberi yoktu galiba . Dorukun telefonunun kilitini açtığını gördüm .
Aybike
"Doruk haber verme ."Doruk
"Neden ?"Aybike
"Eceye bakmaya gitti şimdi söylersen bakmadan döner ."Aman ne modern sevgiliyim ben .
Bacaklarımı sallandırınp ellerimi koltuğa koydum . Derin bir nefes aldım . Gözümü açtığımdan beri bir şey söylemeyen Oğulcan dayanamayıp sarıldı . Bende ona sarıldım . Sarılır sarılmaz gözüm dolmuştu , ayrıldığımızda onun da gözlerinin dolduğunu gördüm .
Aybike
"Özür dilerim söylemeliydim ama siz de fazla abarttınız . Evet birbirimize her şeyi söyleyeceğimiz hakkında 5 yaşımızda söz verdik biliyorum ama bu çok uzun zamandır sakladığım bir şey değildi ve söyleyecektim zaten ."İşaret parmağıyla burnuma dokundu .
Oğulcan
"Aynen öyle küçük hanım söylemen lazımdı . Bu konuyu evde konuşucaz ... Ben de çok tepki verdim kabul ediyorum . Kıskanç abi triplerine girdim salak gibi ."Tamam anlamında kafamı salladım . Ömere döndüm .
Ömer
"Hiç bana bakma ben hala kızgınım . "Dudağımı büzüp bakmaya devam ettim . Yarı şaka yarı ciddiydi . Ömerle herkesten farklı bir ilişkimiz vardı . Ondan bu güne kadar hiçbir şey saklamamıştım Metin dışında . O da aynı şekilde . Bunu da saklama sebebim Oğulcanın anlamasını istemememdi sadece .
Ömer
"Çok kırıldım Aybike. Ben senin verdiğin her kararda arkanda olmadım mı ? "Aybike
"Oldun ... sadece ... zaten dedim ya çok yeni bir şey . Biraz zaman geçtikten sonra anlatıcaktım ."Ömer
"Neyse yorma şimdi kendini sonra konuşuruz . Ben de özür dilerim . Neden anlatmadığını sorup seni dinlemek varken çocuk gibi küsüp gittim ."Asiye bana doğru yanaştı ve koluma girdi .
Asiye
"Hadi ben seni odamıza götüreyim . Biraz uzan . Hepinize iyi geceler arkadaşlar ."Aklım Berk ve Ecedeydi ama başım o kadar dönüyordu ki ne gitmeyi ne de aramayı düşünemedim . Asiye beni dikkatli bir şekilde yatağa yatırıp yanıma su koydu . Ardından o da kendi yatağına gitti .
Asiye
"Son zamanlarda Harikayla çok yakınsın bana hiçbir şey anlatmıyorsun .Galiba ben buna kızdım . Eskiden daha çok şey paylaşırdık ."Aybike
"Harika benim yanımda oluyor . Özellikle onun yanına gitmiyorum ki . Benimle gerçekten arkadaş olmak istiyor sanırım . Benden uzak duran sensin . Farkında mısın bilmiyorum ama son zamanlarda sadece Doruk var . "