*4 bölüm*

2.4K 78 27
                                    

Öğle arasını tamamen babamla geçirmiştim ve şimdi yeniden okula gidiyordum.

Okulu sevmiştim sadece sınıftaki birilerin yüzünü görmek istemiyordum. Bu kişiyi biliyoruz..

Ayı diye adlandırdığım oğlan.

Okula ilk defa yanlız girmiştim çünkü bizimkiler önceden gelmişti.
Bu dersimiz bedendi, iki saat koşturacaktık ve ben koşmaktan nefret ediyordum.

Sınıfa girmeden önce kendimi hazırladım çünkü sinir olmamam lazımdı.
Kapıyı çalıp girdim ama kimse yoktu.
Doğru ya aptal kafam beden dersi var, soyunma odasında olmaları lazım.

Sınıfın kapısını kapatıp hızlı bir şekilde soyunma odalarına doğru yere gidiyordum.
Bu üniformaların illa etek mi olması lazımdı? Hayatımda ikinci defa etek giyiyordum, birincisi annem düğüne giderken zorla giydirmişti ikincisi ise şimdi.

Soyunma odasına geldiğimde kızları görünce rahatladım, demek ki o kadar da geç kalmadım.
Çantamı bana ait olan dolaba bıraktım, dolabın içinden beden dersi için olan kıyafetlerimi çıkardım.

"Burda kabine falan yok mu?"dedim kızlara dönerek.
Zaten sadece Selin ve Gizem vardı yanımda.

"Kızım bir şey olmaz, biz bizeyiz. Öbür kızlar apar topar giyinip gitti zaten."dedi Gizem.

Ben kafamı sallayıp üzerimdeki üniformayı çıkarıp, beden dersi için kıyafetlerimi giymeye başladım.

Selin ve Gizem'den asla utanmazdım çünkü çocukluğumuz beraber geçmişti.
Arkadaş değilde kardeş gibiydik, oğlanlarla da öyleyiz.

"Tamam mı Aslıcım."dedi Selin.

"Tamam gidelim."

Hızlıca hocanın ve diğer öğrencilerin olduğu yere gittik yani beden dersinin yapıldığı koca alana.

"Dışarıda koşmayacak mıyız?"dedim fısıldayarak.

"Bilmem."dedi Gizem.

Bizim çocukların yanına gittik.
Cem bana seslendi.

"Nerde kalmıştın kız?"

"Babam gelmiş, onunla vakit geçireceğim derken geç kalmışım."dedim.

"Okey bebeğim."dedi.
Tebessüm ettim.

Cem'in her zaman ki halleri işte.

"Şimdi bu alanın etrafında 10 kez tur atacaksın ama durmadan."dedi hoca.
Alana baktığımda içimden "sen bittin kızım" dedim, yani o kadar büyüktü alan.

"Hadi başlayın."dedi hoca ve ellerini birbirlerine vurdu.

"Ben Batu'yu alıyorum."dedi Emir.
Konuşarak koşacaklardı.

"Gizem gel kız."dedi Cem.

"Bende Selinle koşuyorum o zaman."dedim ve Selini alıp aynı ritimde koşmaya başladık.

"Sence yeni okulumuz nasıl?"dedi konu açmak için.

"Bazı kişiler hariç çok güzel."dedim.
Güldü.

"Biliyorum ben o kişiyi."dedi yüzünde hâlâ tebessümle.

"Zaten bilmezsen şaşırırım."dedim.

"Ayı dediğin çocuk değil mi?"

"Evet, o."

"Arkada."

"Dediğim kadar ayı va-" kafama söylediği yeni gelmişti.

"Arkada mı dedin sen?"dedim.

"Evet."dedi gülerek.

"Nasıl arkada? Biraz uzakta arkada mı? Yoksa, yakın arkada mı?"

ÇarpışmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin