*37 bölüm*

718 28 29
                                    

Sabah saat 7 gibi alarmım çaldı ve uyanıp üzerimi giymeye başladım. Bu sefer yanlız değildim, ikizimle beraber gidiyordum.

Mutfakta ikimize de ekmek arası yapıyordum, sonra da beraber okula konuşa konuşa gittik.

Okula beraber girdiğimiz için herkes şaşırmıştı.

Bizimkilerin yanına gidemeden Demir ve benim yanıma Batuhan geldi.

Batuhan..

"Olum ben sana demedim mi bu kızın yanından uzaklaş diye ha !?"dedi Batu ama şimdi Batuhan olan.

"Dedin ama o önceydi aslanım, şimdi sen bu kızdan uzak duracaksın çünkü ben varım."dedi Demir.

"Koçum sen bana baktığında Aslı'yı tanımadığı birisine verecek birisine mı benziyorum ?"dedi Batu.

Demir belki öyle düşünmüyordu ama ben evet.

Zil çalmıştı, herkes içeriye gidiyordu ama biz hâlâ bahçedeydik.

"Tanımadığı olduğumu kim söyledi ?"dedi Demir.

"Kimsin o zaman, ha söyle ?"dedi Batu.

"Ikizi."dedi Demir.

Batu kaşları çattık bir şekilde donup kaldı. Inanmak istemiyordu ama inanıyordu bir tarafı.

"Tamam ikizi, şimdi ikizini alıp gidiyorum."dedi Batu ve benim elimden tutup okulun kapısına doğru yöneldi.

"Batuhan ne yapıyorsun ?"dedim.

Arkamızda Demir vardı, bağırıyordu ama bir şeyde yapmıyordu, belki de o da anlamıştı Batu'yla artık konuşmamız gerektiğini.

"Batuhan dersen yine aynı şeyi yaparım."dedi Batu hâlâ aynı hızda yürürken.

"Yapamazsın."dedim.

"Niyeymiş ?"dedi.

Aras'la sevgili olduğumuzu öğrenirse üzülür müydü ?

Duygusuz olmadığına göre üzülürdü.

Onun üzmek istemiyordum o yüzden söyleyemezdim..

"Yapamazsın işte."dedim.

"Hadi yaa."dedi ve birden durup beni kendine çevirip çekti.

Burun buruna duruyorduk.

Aslı unutma senin bir sevgilin var.

Sevgilim vardı..

Sevgilim nerdeydi ?

Aras nerdeydi ?..

"Yapamaz mıyım ?"dedi Batu beni bu 'Aras nerede ?' düşüncesinden çıkartarak.

"Batuhan, aman ! Batu ne söyleyeceksen söyle bu şeyi yapmayı bırak."dedim.

"Tamam, gel."dedi ve yeniden yürümeye başladık.

Bir yere gelmiştik. Kuyruk vardı, neyin kuyruğu olduğu hakkında hiç bir fikrim yoktu.

Kuyruğa girdik. Elimi bırakmıyordu.

Elimi çekmeye çalıştım.

"Elini çekmeye çalışma, bırakırsam kaybolursun. Malum boyun yüzünden seni zar zor görüyorum."dedi gülümseyerek.

"Çok komik, ben hiç senin 2 metreye yakın olan boyundan bahsediyor muyum ?"dedim.

"Bahset, en azından benden bahsedersin."

"Batu nereye getirdin beni ?"

"Beklee."

Dediği gibi yaptım. Bekledim.

ÇarpışmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin