Yine Aras bütün gün benimle ilgilenmişti.
Batu ise bana mesaj atmıştı o kadar.Batu'nun beni sevdiğinden emin değildim artık.
Aras daha iyi geliyordu bana, hem benim için endişeleniyordu en azından.Aras'ı seçeceğime dair bir şey demiyorum, hem şu an bir sey de diyemem. Şu an sadece Batu'nun hareketlerine bakıyorum.
Akşam olduğunda yine Aras'ı evine gitmesi için uğraşıyordum ama bus eder annem de bizimleydi.
"Aras, evine git hem benim burda annem var hemde senin annen evde yanlız kalıyor."dedim.
"Annem evde yanlız değil ki, dayım ve yengem var."dedi.
Annem de onu savunuyordu.Bu kadın ne istiyordu ?
"Hem annesi yanlız kalda bile, bizim evde yer var o da gelir."dedi annem.
Şaşkın bakışlarımı annem'e çevirdim.Aras'a baktığımda "bak annen bile istiyor" gibi bakış attı.
"Tamam."dedim pes ederek.
Çünkü zaten kalacaktı.
"Tamam, size iyi geceler ben yatıyorum."dedi annem salondan çıkarak.
"Iyi geceler."dedi Aras.
Annem salondan çıkıp odasının kapısını kapatınca bizde birbirimize bakıyorduk ama konuşma yoktu.
Ayağa kalkıp yanıma oturdu.
"Izin var mı ?"dedi yanıma yaklaşmak için.
Bilmiyorum.
Benden ses gelmeyince yaklaştı, kolunu omzuma attı ve beni göğsüne yasladı.Burunu saçlarımda hissettim.
Bunu yapmamalıydı."Her gün, her saat, her dakika ya da her saniye böyle kalsam hiç bıkmam."dedi.
Sesimi çıkarmadım.
Baş parmağıyla çenemi tutup yüzüne bakmam için kaldırdı."Aslı."dedi.
Yüzünü yüzüme yaklaştırdı."Ben aşığım."dedi gözleri doluyordu.
Yutkundum ama sertçe.Onun içini yaktığı kadar benim içimi de yakıyordu.
"Lütfen."dedim yalvarır gibi.
"Söylemezsem içimde kalacak."dedi.
"Söyleme şimdilik."dedi.
Çenemi bıraktı, kafasını arkaya atıp tavana baktı, bende yeniden göğsüne yaslandım.
"Yorulursan yaslan bana."mırıldandı şarkıyı.
Tam da yaptığım şeydi aslında, ona yaşlanmıştım."Sarılıp uyuyalım gün batımında."dedi.
"Gün zaten battı, akşam oldu."dedim.
Çocuğun şarkısının içine ettim yani."Olsun."dedi.
"Aras."dedim.
"Efendim."dedi.
"Bir hafta var."dedim.
"Biliyorum. Ya onu seçeceksin ya da onu sileceksin."dedi.
"Önü silmek yerine seçersem ne yaparsın ?"dedim.
"Mutluluklar dilerim."dedi düşünmeden.
"Gerçekten mi ?"dedim.
Yok şaka (!)"Tabi, aşk gerekirse vazgeçmektir Aslı."dedi.
"O zaman benden vaz mı geçersin ?"dedim.
"Denerim."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çarpışma
Teen Fiction"Baksana önüne ayı !" "Asıl sen bak önüne, hem ayı değilim ben." "Ben bakıyorum ama önümde senin gibi bir ayı olduğu sürece önümü göremiyorum." "Tamam bak bana, sonuçta yakışıklıya bakmak sevap olur." "Pis egoist." "Atarlı kız." #çarpışma da 07/12/2...