(Aslı'nın ağzından)
Uyandığımda yanımda Batu'nun yattığını gördüm ve onu da uyandırmak istedim.
"Lan gevşek kalk."dedim.
"Sensin lan gevşek."dedi gözleri kapalı halde.
"Bana mı dedin ?"dedim.
Gözlerini açıp biri görünce dediği şeyden pişman olmuş gibiydi."Estağfirullah Aslı."dedi elini göğsüne vurup.
Bu tepkisine gülmüştüm, yattığı yerden kalkıp bana baktı.
Uzun uzun baktı.Niye böyle bakıyordu ?
Gülmeyi kestiğimde dalmış gibiydi ama bana bakarak dalmıştı.
Ona baktığımı fark edince kendine gelmek için kafasını iki yana salladı."Akşam buraya mı düştün ?"dedim.
"Bilmem, hatırlamıyorum."dedi.
"İyi kalk hadi."dedim bende yattığım yerden kalkarak.
Yer yatağından kalktıgımda Batu hâlâ aynı pozisyondaydı.
"Ya kalk artık."dedim eğilip kolundan tutup onu kaldırmaya çalışırken.
Ama ne mümkün, Batu'yu yerinden kaldırmak bir dağı kökünden kırmak gibiydi.Yani imkansız gibi bir şey.
"Batu seni kaldıramıyorum kalk."dedim hâlâ kolundan kaldırmaya çalışıyordum.
"Kalkıp ne yapacaksın ? Yat işte."dedi ve kolunu çekerken yanlışlıkla Batu'nun üstüne düştüm.
Şu an, dün Aras masama eğilirken yüzümüz hangi mesafedeysek şu an Batu'yla yüzlerimiz aynı mesafedeydi.
Belki daha yakın."Batu hadi kardeşim kalkalım. Hem yatıp ne yapacaksın ?"dedim aramızdaki mesafeyi es geçmeye çalışarak.
"Kardeşim ?"dedi.
Bütün söylediğimin içinden sadece buna mı takılmıştı ?
Üstelik niye buna takılmıştı ?"Evet."dedim.
"Kardeşim miyim ben senin ?"dedi.
"Hayır, yani öz kardeşim değilsin."dedim.
"O zaman kardeşin de değilim."dedi.
Çince mi konuşuyordu bu çocuk ? Dediğinden hiç bir şey anlamamıştık.
"İyi tamam."dedim ve üzerinden kalktım.
O da yattığı yerden kalktıktan sonra salona gittik ilk başta.
Annemgil burda değildi.
Mutfağa gittik, masanın üzerinde kahvaltılıklar vardı ama kendileri yoktu."Nereye gittiler bunlar şimdi ?"dedim.
Batu benim tersime masaya oturmuş yemeğe başlamıştı."Bilmem, mağazaya falan gitmişlerdir."dedi.
"Bu saatte ?"dedim.
"Evet, saat 13'de gidebilirler."dedi.
Ben bu saate kadar uyumuş muydum ?
Halay çekmediğime göre uyumuşum."Aç ayı yavaş, bana bir şey kalmayacak."dedim masaya oturup yemeğe başlayarak.
Ayı deyince aklıma Aras gelmişti.
Ne yapıyordu ki ?"Bugün ne yapacaksın ?"dedi Batu beni Aras düşüncesinden kurtararak.
"Bilmem, gezerim galiba. Sen ?"dedim.
"Cem ve Emir'le maç yapamaya gideceğim."dedi.
"Tamam."dedim.
Yemeğe devam ettik, ne yapacağıma dair hiç bir fikrim yoktu.
Acaba bende Gizem ve Selin'le alışverişe mi gitseydim ?
Kahvaltıyı yaptıktan sonra boş tabak ve bardakları bulaşık makinesine doldurup elime telefonumu aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çarpışma
Dla nastolatków"Baksana önüne ayı !" "Asıl sen bak önüne, hem ayı değilim ben." "Ben bakıyorum ama önümde senin gibi bir ayı olduğu sürece önümü göremiyorum." "Tamam bak bana, sonuçta yakışıklıya bakmak sevap olur." "Pis egoist." "Atarlı kız." #çarpışma da 07/12/2...