*15 bölüm*

1.1K 40 14
                                    

Sabah uyandığımda her şeyin rüya olduğunu anlayınca bir rahatlama geldi.

Hepsi rüya değildi aslında, Aras'ın beni öpmesinden sonrası rüyaydı, gerçekte ikimizde yollarımızı ayırmıştık yanı ben Aras'ı öpmemiştim.

Yani ilk öpücüğümü Aras'a vermemiştim.
Çok şükür diyelim.

Ve şu an Batu'nun evindeydim.

O yoktu, galiba salondaydı.
Kalkıp salona gittim ve onu gördüm.
Koltukta oturmuş, telefonuyla ilgileniyordu.

"Günaydın Batu."dedim.
Bana bakmadan cevap verdi.

"Sana da."dedi.
Niye soğuktu ?

"Bir şey mi oldu ?"dedim yanına oturarak.

Gözlerini telefonundan ayırmıyordu.

"Evet, olmuş."dedi.
Kaşlarımı çattım.

"Ne olmuş ?"dedim.

"Bu olmuş."dedi ve telefonunun ekranını bana çevirdi.

Gördüğüm şeyle şoka girdim, birisi Aras beni öptüğü anı çekmiş ve Batu'ya yollamış.

"Bak Batu."dedim açıklama  yapmak için.

"Ben farkındaydım Aslı, okula başladığımız an çocuk senin dibinden ayrılmıyordu zaten, sende ona gönlünü kaptırdın ve şimdi sevgilisiniz. Bu kadar."dedi dinlemeden.

"Hayır Batu, dinle beni bi."dedim ayağa kalkarak.

"Dinlemek istiyorum ama senin ona aşık olduğunu duymak istemiyorum Aslı."dedi ayağa kalkarak.

"Bak, ben öpmedim  onu o beni öptü birden."dedim bana inanması için yalvarır gibi.

"Itemedin mi onu ? Ya da tokat atamadın mı hemen ?"dedi sinirle.

"Ben dona kaldım Batu."dedim.
Hayır, gözlerim dolmaya başlıyordu.

"Nasıl dona kaldın Aslı !?"dedi.

"Doğal olarak dona kaldım işte Batu, hem sen biliyorsun benim şimdiye kadar ne sevgilim oldu ne de biri beni öptü."dedim.

"Tamam işte ilk öpücüğünü bu çocuğa verdin ?"dedi.

"Ilk defa biri beni öptüğü için ufak bir şok yaşadım, sonra konuşmadık zaten."dedim.
Sinirle güldü.

"Yani ben seni ilk gördüğüm an dudaklarına yapışsaydım aynı tepkin mi olacaktı ?"dedi.
Sinirli miydi anlamıyordum.

"Bu ne demek şimdi ?"dedim.

"Bu, bu demek Aslı. Aynı tepkin mi olurdu ?"dedi.

"Batu, sen ve Aras aynı değilsiniz."dedim.

"Ona aşık mı oldun ?"dedi sakin kalmaya çalışır gibi.

"Ne saçmalıyorsun Batu."dedim.

"Onu öptüğüne göre ona aşık oldun."dedi.

"Tövbe Yarabbi."dedim sinirle.

"Bak Batu anlatıyorum, ben ona aşık falan değilim ve onu ben öpmedim o beni öptü, o öptüğünde bende bir insanoğlu olarak şaşırdım çünkü beni ilk defa biri öpmüştü yoksa bende beğenmiyorum. Hem ben ilk öpücüğümü vereceğim kişiyi çok iyi bilirim ve şu an vermeyi planlamıyorum.
Hem onu sadece bir haftadır tanıyorum hemde,"dedim ve onu bütün söylediği cümlelere pişman ettirecek bir cümle kurdum.
"Hemde babamla olan olaydan sonra benim gerçekten birisini öpebileceğime inandıysan kusura bakma ama o da senin ayıbın Batu."dedim gözlerimden yaşlar inerken.

ÇarpışmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin