(Aslı'nın ağzından)
Sabah kalktıgımda hemence elimi yüzümü yıkayıp, üzerimi giyindim ve ekmek arasını yapmaya gittim.
Ilk defa aylar sonra bu kadar huzurlu bir şekilde uyuyup uyanmıştım.
Tabi bu da Batu sayesindeydi.Ekmek arasını ve çantamı alıp evden çıktım.
Kapının önünde Batu'yu gördüm."Sabah sabah beni mi bekledin ?"dedim yanına giderek.
"Yok beklemedim, yeni geldim."dedi elimdeki ekmek arasından koparıp ağzına atarak.
"Yine vazgeçmiyorsun ekmeğime dadanmaya."dedim gülümseyerek.
"Ben daha çok senden vazgeçemiyorum ama neyse."dedi.
"Ooo Batu bey."dedim.
Beraber gülüşerek ve konuşarak okula doğru gidiyorduk, ekmegim bittiğinde okula girmiştik.Bizimkiler hâlâ bilmiyordu, onların yanına giderken Batu'ya soru sordum.
"Bizimkilere söylemeyecek miyiz ?"dedim.
"Onu yapacaktım zaten."dedi ve elimi tutup bizimkilerin yanına gittik.
"Nasılsınız ?"dedi Gizem.
"Iyi."dedi Batu.
Hâlâ elimi tutuyordu."Dur bi dakika."dedi Cem ve eğilip ellerimize baktı.
Bakmak değil inceliyordu.Ellerimizin dibine kadar girmişti.
"Siz ?"dedi kalkıp bize bakarak.
"Evet Cem."dedim gülümseyerek.
"Oh bee."dedi Gizem.
"Oh be derken ?"dedim.
"Biz uzun zamandır biliyorduk Batu'nun seni sevdiğini."dedi Cem.
Biraz daha konuşup okulun içine yani sınıfa girecektik ki.
Ben sıkıştım, Gizem'e tuvalete gidip geleceğimi söyledim o da bana acele etmemi söyledi.Tuvaletten çıkarken yan taraftaki bir sınıftan sesler geldi.
Kapıya yaklaşıp dinledim.
"Ecem, niye yalan demedin ?"dedi.
Bu ses Aras'ın sesiydi.."Söylemedim işte."dedi Ecem.
"Önceden birlikte olduğumuzu ama ayrıldığımızı neden söylemedin !?"dedi Aras bağırarak.
"Söyleyemedim işte Aras !"dedi Ecem.
"Ben oyun oynamıyordum."dedi Aras.
Nasıl ?"Ne ?"dedi Ecem.
"Ben Aslı'ya aşık oldum."dedi Aras.
Ne !?"O kıza aşık mı oldun ?" dedi Ecem.
"Evet."dedi Aras.
"Benim yıllardır yapamadığımı o kız mı yaptı yani !?" dedi Ecem.
"Evet Ecem ve şimdi o kız başkasına gitti, neden ? Senin oyunun yüzünden."dedi Aras.
Batu'yla birlikte olduğumuzu öğrenmiş."Demek ki seni sevmemiş Aras."dedi Ecem.
"Sevdi, o bile anlamasa da o beni sevdi. Kışa süreliğine bile olsa ama şimdi senin yüzünden benden nefret ediyor sevdiğim kız."dedi Aras.
Daha fazla dinleyemezdim, sınıfa girdim.
Sırama oturup hocanın gelmesini bekledim.Aras bana aşık mı olmuştu ? Oyun, Ecem'in mi planıydı ? Aras bana oyun oynamıyor muydu ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çarpışma
Ficção Adolescente"Baksana önüne ayı !" "Asıl sen bak önüne, hem ayı değilim ben." "Ben bakıyorum ama önümde senin gibi bir ayı olduğu sürece önümü göremiyorum." "Tamam bak bana, sonuçta yakışıklıya bakmak sevap olur." "Pis egoist." "Atarlı kız." #çarpışma da 07/12/2...