Ben Aras'a dönerken, abim gelip omzuma kolunu atıp konuştu.
"Bu da kim Aslıcım ?" dedi.
"Aslıcım !?" dedi Aras kaşlarını çatarak.
"Abim."dedim Aras'a.
Kaşları yavaş yavaş düzeldi ama şaşkın bakışlar geldi onun yerine.Sadece onun değil, abimin de.
"Abin mi ?" dedi Aras.
"Evet, abim."dedim.
Abime baktığımda bana gülümsüyordu, o hem şaşırmış hemde seviniyordu.
Aras içeri geçtiğinde zar zor, abim bana bakmaya devam ediyordu.
"Abim mi dedin sen daha yeni ?"dedi.
"Evet, niye değil misin ?"dedim.
"Öyleyim tabii."dedi.
Gülümseyerek içeri geçtim, abim de arkamdan kapıyı kapatıp geldi.
Aras'ın şaşkın başıkları hâlâ yerli yerinde duruyordu.
Yani, bende öyle bakıyordum kesin ilk gördüğümde.
Sofrayı toplamıştım ve mutfakta bulaşıkları makineye koyarken Gizem yanıma geldi.
"Kızım, bu senin gerçekten abin mi ?"dedi.
"Annemden doğduğuna göre abim oluyor Gizem, hemde aynı babadan."dedim makineye koyarken.
"Sana bir şey diyeyim mi ?"dedi.
"Söyle Gizemcim."dedim.
Demez olaydım..
"Abin çok yakışıklı ya."dedi.
Olduğum yerde kalakaldım.
Içim acıdı.
Abim için acımadı, Cem için acıdı..(Cem'in ağzından)
Gözlerim dolmaya başlamıştı.
Şu an mutfağın kapısının önünde, tam içeriye girecekken Gizem'in bu cümlesini duydum."Abin çok yakışıklı ya." deyişini duydum Aslı'ya.
Peki ya benim duygularım ne olacaktı ?
Bu zamandır ona karşı duygularıma ne olacaktı ?Bunu Aslı biliyordu, birde Batu. Batu yoktu artık ama Aslı vardı ve şimdi tekti bilmekte. Zaten Aslı neyimi bilmiyor ki ?
Her şeyimi biliyor, ailemde olanları, Gizem'e olan hislerimi, her şeyimi..
Canımı her şey yakardı ama Gizem'in bu cümlesi içimi daha da yakmıştı sanki. Ya diğer acılar artık yakmadığı için ya da bu daha fazla yaktığı için.
"Gizem ne diyorsun sen ?"dedi Aslı.
O da şoka girmişti, belli etmemeye çalışıyordu.Onlar beni görmeyecek bir şekilde duvara yaslandım ve dinledim.
"Aslı, biliyorum o senin abin ama ne bileyim yakışıklı geldi gözüme."dedi Gizem.
"Başka erkek mi yok sana Gizem !?"demişti Aslı.
Onun derdi abisi falan değildi, Gizem'e beni görsün diye zorluyordu.Ama zaten kör birisine gözünü aç diyemezsin ki..
"Aslı tamam niye bu kadar yükseldin, sadece yakışıklı dedim."dedi Gizem.
Sadece."Bir daha benim yanımda erkek lafı etme lütfen Gizem."dedi Aslı.
"Niye ? Batu sana aşk kapılarını mı kapattırdı ?"dedi Gizem.
Hayır hayır hayır, bunu yapmamalıydı.
Hele ki Aslı'ya. Gizem'i sevsemde, Aslı benim kardeşimdi ve onun canı yanarsa benim de yanardı.Aslı'nın gözlerinin dolduğunu gördüğümde yaslandığım yerden çıkıp hiç bir şey duymamış gibi mutfağa girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çarpışma
Novela Juvenil"Baksana önüne ayı !" "Asıl sen bak önüne, hem ayı değilim ben." "Ben bakıyorum ama önümde senin gibi bir ayı olduğu sürece önümü göremiyorum." "Tamam bak bana, sonuçta yakışıklıya bakmak sevap olur." "Pis egoist." "Atarlı kız." #çarpışma da 07/12/2...