Do konca prázdnin som nevišla poriadne z izby. Ľutovala som že som o Yeji povedala mame. Yeji mi aj trochu chýbala ale čo už mám spraviť. Neviem vrátiť minulosť. Otec sa som mnou nerozpráva a obvynuje ma že som mu zobrala dcéru. Aj som mu zobrala. Mama sa so mnou kontaktuje raz za čas ale to mi nepomôže. Jisung so mnou trávil čas stále a chlapci keď mali čas. N tréningy som nechodila a chcela som zabudnúť všetko čo som sa naučila. Hyunjin ma mal rád rovnako čo som mu bola veľmi vďačná. Minie mi oplácala miesto sestry. Celé leto sa už ľuďom nikto neubližoval.
(ŠKOLA)
Vrátili sme sa do školy ale všetko bolo iné. Rosé sa na mňa ani nepozrela. Ľudia sa nám vyhýbali ako čert svätenej vody. A učitelky si nás nevšímali.
Prišla som ku Rosé ale chcela odísť. Chytila som ju za ruku.
,,Čo sa deje? Prečo sa mi vyhýbaš?"
,,Nemôžem s tebou tráviť čas...... Celá škola vie čo ste. Ste vlci. Obludy ktoré ľudia dávno vyhnali. Nemôžte sa s nami baviť. Prepáč," vytrhla sa a odišla. To určite povedala Yeji lebo otec. Odišla som do triedy kde sedela Hwasa a Seungmin. Sadla som si k nim. Zase som počúvala ich rozhovor ale ako vždy som sa nezapojila. Ani som sa nenazdala a prišla učiteľka. Všetci sa postavili okrem mňa. Dúfala som že začne hučať ale ona nič. Vadilo mi že už nekričí ako pred tým. Bolo to veľmi zvláštne. O Hwase ani o bábach nikomu nikto nič nepovedal a tým pádom stále boli normálne. spoň v škole. Z nich som bola šťastná lebo bili jediné ktoré sa s nami rozprávali.
Prešla tá otravná hodina a ja som išla za Jisumgom. Bola som asi päť metrov od jeho skrinky keď som ho videla s Ma-Ri. Tá sa na neho prilepila. Prišla som k nim a tej šľapke som strelila. Skoro sa strepala. Krava.
,,ČO TO KU*** ROBÍŠ?! ŽE SA NEHABÍŠ KU***!" Zhúkla som na ňu.
,,Jun..... on to chela," klamala.
,,KU*** NEKLAM!! SLEPÁ NIESOM!!" ostala prekvapená.
,,Ja...Ja s...."
,,PADAJ OKAMŽITE LEBO ŤA ZABIJEM!!" Utekala ako strela. Otočila som sa ku Jisungovi. Vedela som že to nechcel. Keď ho pobozkala tak ostal prekvapený. Objala som ho ale musela som sa už vrátiť do triedy tak som odišla.
Bola som tak nasratá na Ma-Ri. Čo si to dovoľuje? Krava. Ani som si nevšimla auž som stála pred dverami do triedy. Sadla som si na svoje miesto a čakala na učku. Nechcem dnes tú ku*** ani vidieť ani počuť inak ju zabijem. Dnes skočím k nej domov aby sa Na-Ra o tom dozvedela. Som zvedavá ako zareaguje.
(PO ŠKOLE)
Pomaly som išla k Na-Re. So mnou išiel aj Jisung. Neprehovorila ma ani Ma-Ri lebo tá šla za nami potichu ako myš. Sa hanby ako pes. Tak jej treba. Nemá sa správať ako ku***.
Prišli sme pre jej dom a ona stále išla za mnou ako pes. Pristúpili sme k dverám a zaklopala som. Hneď na to Na-Ra vyšla. Všetko som jej povedala a ona sa veľmi nahnevala. Otočila sa ku Ma-Ri a naznačila jej nech ide dnu. Ja som sa pre seba usmiala a odišli.
,,Si zlá. Sami to páči."
,,Zaslúži si to."
,,Ja viem. Aspoň vie že s tebou sa nezahráva," otočil ma naproti nemu a chytil ma za pás. Naklonil sa ku mne a pobozkal ma. Užívala som si to a aj on. Keď sa odtiahol tak ma chytil za ruku a išli sme ďalej. Tešila som sa s jeho prítomnosti.
Doma som sa rozložila na gauč. Bola som unavená a ani neviem z čoho. Nakoniec som zaspala.
Zobudila som sa v strede noci. Pomaly som sa dostala do izby a všimla som si Jisunga sediaceho na posteli. Pozeral von oknom. Pomaly som sa k nemu dostala a zo zadu som ho objala. Chytil mi ruky.
,,Čo sleduješ?"
,,Nebo. Hviezdy."
,,Vieš čo sa mi na nočnej oblohe najviac lúbi?
,,Povedz."
,,Mesiac."
,,Tak nie si sama," povedala ja som ho pustila. Otočil sa ku mne a chytil ma za tvár.
,,Ale najkrajšia vec na svete si ty," pobozkal ma. Odtiahol sa a ja som sa len usmiala.
,,Poď spať som unavený," povedal. Ja som sa zasmiala.
,,Mohol si ísť skôr spať."
,,Nechcelo sa mi," povedal a lahol sa. Ja som si lahla vedľa neho. Spolu sme na koniec zaspali.
<3
YOU ARE READING
On... On je iný
FanfictionLes je plný zvierat. Ludia ich stále ale všetky nezazreli a niektoré žijú medzi nimi. Mladá Hwang Da-som potom už Jun je obyčajné dvieča. Ale v škole ju nemá nikto rád. Skupina chlapcou ktorý ju zo srdca nenávideli sa s ňou začnú baviť. Raz sa jej...