Zoé szemszöge
-Miért virul ennyire a fejed? - kérdezte tőlem kíváncsian anya miután hazaértem a suliból.
-Áhh semmi - ültem le a kanapéra mosolygósan.
-Megint az a lány? - ült le mellém kíváncsian.
-Elhívom randizni! Gyönyörű.
-De ugye nem csak ennyit látsz benne? - faggatott tovább.
-Jézusom anya dehogyis! Em okos, és vicces. És nehezen kapható. Ez nekem bejön.
-Tehát bejön... ez a mai fiatalos szleng?
-Najo... inkább felmegyek - mondtam nevetve.
-De éppen beszélgettünk haho.
-Tudom - biccentettem, és becsuktam magam után a szoba ajtómat.
Bedőltem az ágyamba, és gondoltam, hogy egyből kapok az alkalmon és dobok egy üzit Emnek, amikor Tomi előzte meg ezt a szándékomat.T: Mizu faszfej?
Z: Eszedbe jutottam végre?
T: Naaa ne izélj már. Te is tudod, hogy mostanában Szilvivel vagyok elfoglalva.
Z: Tudom.... én meg Emmel.
T: Emmel? Az meg ki a faszom?
Z: A suli legszebb csaja.
T: Ne bassz! Végre elvesztetted?
Z: Még nem... de hogyhogy mostmár rám érsz?
T: Ne legyél már fasz. Találkozzunk.
Z: Nem lehet. Elakarom hívni randira Emet.
T: Hozd őt is. Én meg hozom Szilvit.
Z: Nem hiszem, hogy ez jó ötlet lenne. Még igent sem mondott a randira..
T: Oké akkor 6-kor tali!Ez a hülye fasz, gondoltam magamban miközben kissé ideges is voltam. Most mitcsináljak? És mivan ha Em nemet mond? Frusztráltan nyúltam vissza a telefonomért, és megnyitottam az Emmel való legutóbbi beszélgetésemet. Nem volt más választásom, mint most randira hívni, ráadásul egyből egy dupla randira.
Z: Szia. Zavarlak?
E: Nem, mondd csak.
Z: Eljönnél velem ma egy randira? Tudom, ez most random. De ma este beülhetnénk valahova. Ott lesz az egyik haverom, és egy barátnője is.
E: Ma? Már 4 óra van. Addig nincs sok idő. És milyen haverod? Nem kettesben kéne az első randi? Miafasz Zoé.
Z: Oké akkor fél 6-ra érted megyek.Ezután már nem néztem meg amit Em írt. Csak arra tudtam gondolni, hogy remélem eljön velem, és ott lesz. Tomival viszont már egy ideje nem találkoztam, így kissé aggódom, hogy milyen lesz a viselkedése. Szilvit már párszor láttam, nem rossz, de Em sokkal jobb. Nem mintha ez valami verseny lenne, hiszen Tomi és Szilvi napi szinten szexelnek, de kinézetre Em nyerne, ez biztos.
Eljött a fél 6. Em háza előtt ácsorogtam zsebre tett kézzel és baromi bénán éreztem magam. Próbálok előtte magabiztosnak tűnni, de nehéz. Főleg egy olyan kinézetű lánnyal, mint ő. Egy szolid 10 perces késéssel ki is lépett az ajtón. Csodásan nézett ki. Egy feszülős egyberuha volt rajta és a haja kontyban volt. Le sem tudtam venni róla a szemem, és nem is akartam.
-Neked is szia - szólalt meg először ő.
-Ohh szia, ne haragudj. Csodásan nézel ki, ezt neked hoztam - nyújtottam felé egy szál rózsát.
-Hogy mennyire nyálas és romantikus - nevette el magát, és mosolygósan elvette tőlem a neki szánt virágot.
-Ez már csak ilyen - vigyorogtam önelégülten.
-Na és hova viszel? - kérdezte kíváncsian.
-Mentségemre szóljon, hogy Tomiék találták a helyet - magyarázkodtam.
-Szóval hova?
-Egy kocsmába...
-Ez lesz az első randink? Ötletes - nevetett újból.
-Miért? Nem tetszik?
-Dehogynem, mehetünk - kulcsolta rá az ujjait az enyémre.Érintése egyből melegséggel töltötte el a testemet. Meglepett, hogy megfogta a kezem, de nagyon jól esett. Egy kissé puncinak éreztem magam, hogy nem én tettem meg az első mozdulatot felé. Viszont próbáltam magabiztossággal viszonozni. Mélyen belenéztem a szemébe, és elmosolyodtam. Ekkor tudtam már, hogyha egyszer végre lefekszem vele, akkor az kurva jó lesz.
A helyhez odaérve elég nagy tömeget pillantottam meg. Csomóan próbáltak a bárpultnál italhoz jutni, és tolakodni. De a következő dolog amit megláttam, az Tomi volt és Szilvi, ahogy a hely előtt cigiznek. Hát hogy is mondjam... Szilvi egy érdekes lány volt. Ránézel és tipikusan megmondod, hogy szív valamit, ami dohányboltban nem kapható. Nagy levegőt vettem remélve, hogy ez az este nem fog szarul elsülni, és odasétáltam hozzájuk.
-Sziasztok! Ő itt Em... egy.... barátom - mondtam habozva, hiszen a csajomként csak nem mutathattam be, bármennyire is akartam volna.
-Ohh Hello! Sokat hallottám már rólad - mondta egy széles vigyorral Tomi, miközben Szilvi derekát karolta át.
-Sziasztok! Tényleg? Mégis mit? - nevette el magát Em.
-Jó csaj - súgta oda nekem Tomi.
-Haho én is itt vagyok! - akadt ki kissé már illuminált állapotban Szilvi.
-Tudom - tátogtam Tominak.
-Najo szerintem kérjünk valami piát - dobta be az ötletet.
-Támogatom! - vette elő Em a bankkártyáját.
-Hagyd csak - tetettem el vele.
-Dehogyis, nem kell fizetned.
-Ez egy randi, én fizetek - mondtam szigorúan, és már vettem elő a saját kártyámat.Leültünk egy négyes asztalhoz, és órákig dumáltunk a piáink társaságában. Szilvi viszont elég rossz hatással volt Tomira. Folyamatosan rákontrázott a szavaira, ráadásul be volt állva mint a szar. Nekem ez meg nem volt szimpi. Em viszont nagyon aranyosan kezelte a helyzetet, főleg amikor Szilvi bekövette instán, és insta celebkének hívta. Em pedig csak zavartan nevetett. Bár merő igazság, hogy Em instáját több mint 2000-en követik, és nem csak a valóságban, hanem ott is gyönyörű. Sorra kértük az italokat, én pedig nem néztem az időt, egészen hajnali fél 3ig.
-Na és hányszor kúrtatok eddig? - kérdezte röhögve és kissé prolin Szilvi.
-Bééb fejezd be - csitította Tomi.
-Még csak ismerkedünk - válaszolt mosolygósan Em.
-Áhh tudom hogy megy ez... ismerkedtek majd rá fél órára már egymást nyaljátok - mondta szinte nyerítve.
-Najo szerintem jobb lesz ha mi lassan már hazamegyünk, későre jár - mondta kínos nevetéssel Tomi.
-Ja igen mi is megyünk - próbáltam menteni a menthetőt.
-De én neeeem akarok menni - üvöltött már szinte Szilvi.
-Köszi az estét. Majd írok - ölelt át Tomi.
-Okés - biccentettem, és néztem ahogy kivonszolja őt a helyről.
Em se volt már szomjas, de ő csak jókedvű volt. És abszolút nem volt berugva.
-Bocs miattuk... - néztem rá a tarkómat vakargatva.
-Semmi gond, jól éreztem magam, kimegyek a mosdóba, és mehetünk - mosolygott rám.
-Rendben - mondtam kissé bizonytalanul, mivel a nyálas filmekben ilyenkor mindig az szokott lenni, hogy a másik kiszalad a wc-re, majd kimászik az ablakon a szörnyű randi miatt.Em viszont kb 5 perc után vissza is jött, addig pedig én a telefonomat nyomkodtam. A hülye bátyám posztolt egy új insta képet, amin a hajába túr. És ezt a lányok eszik.... édes fasz.
-Mehetünk? - jött oda hozzám a kistáskájával a kezében.
-Persze - álltam fel, és kulcsoltam most rá én az ujjaimat az övére. Láttam rajta, hogy ez tetszett neki, mivel kissé belepirult.Egész haza fele úton beszélgettünk, a suliról, Tomiékról, és a kosár csapatomról. A házához érve még mindig nem akartam elengedni a kezét, de muszáj volt.
-Hát akkor.... köszönöm a randit - nézett mélyen a szemembe.
-Remélem ezek után is még akarsz velem találkozni, hogy megismerted a legjobb barátomat.
-Persze - nevette el magát.
-Akkor jóéjt - biccentettem sunyin.
-Jóéjt... - mondta furán, és éreztem rajta, hogy most nagyon meglepődött, hogy ennyivel lezártam. De ezután a derekánál magamhoz rántottam, és mélyen a szemébe néztem.
-Azt hitted ennyivel elengedlek? - mondtam pár centire az arcától.
Szinte éreztem a szapora lélegzetvételét az arcomon, és ahogy kapkodja a levegőt, majd megcsókoltam. Nyelvemet bedugtam a szájába, és lassan mozgatni kezdtem. Éreztem ahogy beleremegett, ahogy én is. A pillangók szinte szüntelenül csapkodtak a gyomromban, és nem hagytak nyugodni.
-Akkor jóéjt - távolodtam el abban reménykedve, hogy nem csókoltam olyan szarul.
-Jóéjt - pirult el teljesen.
-Majd írok - öleltem át, majd egyre jobban távolodtam el a kapujuk elől.
Egy darabig még láttam, ahogy csak mosolyogva maga elé néz, majd kinyitja az ajtajukat és bemegy rajta. Jól esett tudni, hogy érdeklem őt, de egyben meglepő is volt, hogy egyáltalan akar tőlem valamit.
ESTÁS LEYENDO
Az iskola hercegnője [18+] BEFEJEZETT
Novela Juvenil[LMBTQ] Ha nem olvasod el "A karácsonyi buli" fejezetet, akkor az első részt sem fogod érteni! Előfordulhat 18+ -os tartalom. Trágárszavak. Nem vagyok profi író, célközönségem a 16-18 közötti tinik. Transznemű karakter, esetenként túlzott szexua...