VIII.

2.5K 55 0
                                    

Zoé szemszöge

-Kislányom üljünk le higgadtan beszélni - fogta meg a vállam apa.
-Ne érj hozzám - rántottam el indulatosan.
-Ez igaz apa? - nézett rá Kristóf.
-Igen... igaz. Edina a neve. - nézett lefelé.
-Takarodj - mondta halkan a bátyám.
-Kisfiam! Ez az én házam! Nem beszélhe....
-Takarodj! - üvöltött rá úgy, hogy még én is megijedtem. Kristófnak nagyon nagy hangja tud lenni, ha akarja.
-Adok nektek időt - fogta meg apám az egyik kocsikulcsot, és a dzsekijét felvéve kiment az ajtón.
-Basszameg, a faszomba már - mondtam idegesen, és bementem anyám után a szobába.
-Anya! - simítottam meg a hátát, miközben csak úgy zokogott. Nyugi - öleltem át. -Hogy történt ez?
-Megláttam a telefonjába az üzeneteket. Régóta tartott már - tört ki mégnagyobb zokogásban.
-Minden rendben lesz, itt vagyunk - sírtam el magam már én is, mert baromi nagy stresszként ért ez. Apámmal mindig nagyon jó volt a kapcsolatom, nem így ismertem meg, mint aki megcsalná anyát. Főleg egy 28 éves csajjal. Szinte a gyereke lehetne. Ribanc.
-Elment - jött be a bátyám, és láttam rajta, hogy próbált erősnek mutatkozni.
-Jajj gyerekek, nem kéne így látnotok - fújta ki az orrát.
-Ne mondj ilyet, nem a te hibád. Minden.... jó lesz. Lemegyek a pincébe edzeni..... ha kellek ott leszek. - mondta nagyot nyelve Kristóf, és kiment. Azt hiszem ő ott vezeti le a feszültséget. A lenti edzőhelyén, ahol gyúrni szokott.
-Megyek, veszek egy forró fürdőt inkább. Te csak menj vissza a barátnődhöz. Minden rendben van velem - simította meg anya a vállam, majd felállt, és becsukta maga után a fürdőszobájuk ajtaját.
-Bazdmeg - mondtam halkan miközben kimentem a szobából. Fel se fogtam, hogy mi történt.
-Úgy sajnálom - ölelt át Em. De ekkor már nem tudtam visszatartani, egyre jobban kezdtem el sírni.
-Sajnálom baba - kezdte el simogatni a hajam. Először becézett, mióta együtt járunk. Nagyon meglepődtem, de egyben jól is esett. Szorosan magamhoz húztam, miközben öleltem.
-Ugye sose foglak elveszíteni? - kérdeztem a fülébe suttogva.
-Nem fogsz - nézett a szemembe, majd letörölte az egyik könnyem a kezével.
-Kell most egy kis idő, kimegyek cigizni. Addig..... nemtudom. Csak kell, hogy kiszellőztessem a fejem - hebegtem.
-Persze. Megértem. Akarod, hogy hazamenjek? - nézett rám.
-Jesszusom nem. Nehogy elmenj. Csak adj 10 percet..... utána megyek utánad a jacuzziba. Nézz egy bikinit a régi cuccaim közül - vettem elő egy cigit, majd kimentem a ház elé Emet ott hagyva. Miközben a cigimet szívtam, csak úgy kattogot az agyam mindenfélén. Ideges voltam és szomorú. Aztán eszembejutott, hogy kutakodnom kéne. Megkerestem apám ismerősei között azt az Edinát. És hamar meg is találtam. Tele volt a profilja képekkel. Egy pénzéhes kurva. Csak azért utazik apámra, mert gazdag. A profilképén napszemüvegben mosolyog, és szorosan felkötött barna copfja van. Szép volt, és fiatal. A faszomba már..... dobtam neki teli erőböl a telefonom a falnak. Nem gondolkodtam akkor az értékén, és hogy milyen drága. Csak ideges voltam és hirtelen történt. De a következő pillanatban Em rontott ki az ajtón egy fekete bikiniben. Kurva jól nézett ki
-Mi volt ez a nagy csapódás? - kérdezte ijedten.
-Semmi, menj be mert megfázol. Mindjárt megyek én is.
-Zoé.... mi történt a telefonoddal? - vette fel a földről a törött darabjait.
-Neki basztam teli erőböl a falnak. Csak ennyi, na mehetünk - szívtam bele egy utolsót a cigimbe, majd elnyomtam.
-De ezeket az üveg darabokat nem hagyhatjuk itt - szedegette fel őket továbbra is.
-Hagyd már. Majd apám felszedi, vetetek vele egy újat. Úgyis van pénze. Baszódjon meg ott, ahol van - fogtam meg a kezét, és behúztam magammal.
Tudom, úgy hangoztam, mintha elkényeztetett lennék. De abban a pillanatban nem érdekelt. Amennyire csak tudom, lefogom húzni apámat, mint a szart. Pénzzel, és az önbecsülésével együtt. Ki fogom csinálni, ahogy a csaját is.
-Nem akarsz beszélni erről? - simította végig a kezét a derekamon Em.
-Nem. Nem akarok semmit, csak téged, meztelenül - mondtam neki és megcsókoltam.
-De most biztos erre van szükséged? - húzodott el.
-Csak gyere ide - markoltam meg a fenekét, miközben tovább csókoltam. Azt éreztem, hogy most azonnal kell nekem, nem akarok gondolkodni, csak őt akarom, és megdugni. Eddig azt éreztem nem állok készen, most azt érzem, hogy túlságosan is készen állok. De valószínűleg csak a stressz beszélt belőlem. Akkor ez viszont nem érdekelt. Valahogy le kellett vezetnem.
-Neeee itt, menjünk fel - suttogta a fülembe.
-Rendben - fogtam meg a kezét, és elkezdtem vele felmenni.
-De készen állnál erre? Tudod ez elég nagy lépés, nem akarom, hogy megbánd. Főleg ha csak az indulatok beszélnek belőled - simította meg a karomat.
-Aha - nyomtam neki a falnak, és elkezdtem ledugni a nyelvem a torkán. Em lassan felfelé húzta rajtam a pólóm, én pedig engedelmeskestem, és hagytam ledobni magamról. Egy sport toppban voltam már előtte. Kezét végighúzta a hasamon, amibe az egész testem beleborzongott. Ledöntöttem az ágyra, és felé hajolva kikötöttem a bikinijét, majd oldalra dobtam. Félmeztelenül feküdt aladtam. Egy darabig méregettem a melleit, amik csodálatosak voltak. Már megvoltak duzzadva a mellbimbói, szóval rájuk markoltam, amibe egy aprót belenyőgött. Úgy voltam vele, hogy most vagy soha. Szóval kezemet lassan a bugyija felé csúsztattam, majd benyúltam, és megsimogattam a nemi szervét. Kurva nedves volt már. És kurva izgató is egyben.
-Azt a kurva - sóhajtozott.
-Kibaszottul kívánlak - kezdtem el a számmal a mellbimbóját izgatni, amikor kopogtak.
-Bemehetek? - kérdezte szomorú hangon a bátyám.
-Húzz már el - mondtam zihálva, és befogtam Em száját, mivel néha egy halkabb nyőgést hagyott el.
-Szarul érzem magam - állt meg az ajtó túloldalán.
-Ahj, akkor várj egy percet - emelkedtem fel a barátnőmröl, és visszavettem a pólómat. Tudtam, hogy most ott kell lennem a családomnak. Hiába gondoltam eddig a saját vágyaimra csak.
-De ne hagyj már itt - mondta lihegve az ágyon fekve Em.
-Sajnálom baba, muszáj kinyitnom neki az ajtót. De köszönöm az egészet, gyönyörű vagy - hajoltam felé egy utolsó csókért, majd odaadtam neki a bikini felsőt a földről.
-Ahj most kurvára felvagyok izgulva de nem elégítesz ki - szenvedett a párnába fordulva.
-Bocsánat - suttogtam neki a haját eltűrve.
Em is felöltözött, szóval beengedtem Kristófot, aki le is ült az ágyra mellénk.
-Szép a nyakad hugi - mondta egy halvány mosollyal.
-Kösz - néztem rá tudva, hogy arra célzott, hogy ki van szívva.
-Te hogy nem vagy szarul? Anyáék elfognak válni...
-De szarul vagyok. De nekem most itt van Em. Ja és nincs telefonom. Neki basztam teli erőböl a falnak. Ott vannak a darabjai a bejárati ajtónk előtt.
-Nem vagy komplett - mosolygott rám.
-Tudom - mosolyogtam vissza.
-És most mi lesz? - ült tehetlenül az ágyamon.
-Semmi. Anyával maradunk. Apa elmehet a faszba!
-De közös a cégük, a házuk, a mindenük! Pereskedni fognak. Lehet majd el kell költöznünk! Ezekbe bele sem gondoltál Zoé? - támadt le a sok felvetésével.
-Hát... én... nem igazán - nyeltem nagyot, mert hirtelen olyan száraz lett a torkom, hogy sivatagot lehetett volna vele szemléltetni.
-Pedig ez lesz! És az új mostoha anyánk majd dirigálni fog nekünk és megmondani, hogy mitcsináljunk. Amikor csak apa pénzére hajt. Mi a faszért jönne össze egy 28 éves csaj, egy nála vagy 20 évvel idősebb palival. Ne röhögtessenek már. Szánalmasak - lett egyre idegesebb a bátyám.
-Nyugi már. Leszarom apát. És nekem biztos, hogy nem fog dirigálni az a nő. És ne nevezd a mostoha anyánknak, nem az. Csak egy útszéli ribanc, aki tönkretette a családunkat. - vettem elő a cigimet idegesen.
-Itt bent nem cigizhetsz baba - mondta halkan nekem Em.
-De, most igen - simogattam meg az arcát, és rágyújtottam.
-Úgylátom ti jól megvagytok. Nem gondoltam volna Em, hogy neked valaha is a hugom kéne. Elvégre nézz magadra, kész bombázó vagy - konstatálta a bunkó tesóm.
-Hé! Én is itt vagyok - mondtam sértődötten.
-Ja aha látlak - nevetett ki a bátyám.
-Najoo fejezzétek be. Inkább keressük meg anyátokat. Biztos szar neki egyedül. Ne csak magatokra gondoljatok khmm - célzott rám a csajom.
-Hát ezt megkaptam - nevettem el magam.
-Igaza van! Menjünk. Nézzünk valami filmet netflixen.
-Inkább jacuzzizunk, Emen ezalatt úgyis fürdőruha van - mondtam.
-Ezt meg honnan tudod hugi? Najo 5 perc múlva tali a jacuzzi előtt - nevetett Kristóf, majd kiment.
-Ezt most miért kellett? - nézett rám pimaszul Em.
-Miért ne? - csókoltam meg újból, és a nyelvemet ezúttal is ledugtam a torkán.
-Te is öltözz át - simogatta meg az arcom, miután eltávolodtunk.
-Majd mindjárt, de előbb mást akartam volna, kurva nedves vagy - haraptam meg a számat.
-Arraaaa most nincs idő hé - csapott a vállamra egy gúnyos mosollyal az arcán.
Akkor még nem tudtam, hogy anyámék tényleg elfognak válni. Nem vettem komolyan a helyzetet. Azt hittem csak egy félrebotlás volt, és apám helyrehozza. Mint utólag is kiderült, Kristóf jobban realizálta ezt a helyzetet, mint én. Főleg Edinával kapcsolatban...

Amúgy eddig így tetszik nektek a story? Órákon szoktam egy jegyzetfüzetbe scripteket írni xDD Meg ötleteket hozzá. Csak akkor van időm, mert vagy edzésen vagyok, vagy a barátnőmmel vagyok, vagy alszomxd

Az iskola hercegnője [18+] BEFEJEZETTOù les histoires vivent. Découvrez maintenant