A vacsora után apám hazadobott, mert még össze kellett pakolnom pár cuccom, meg a tekerő szettem, mielőtt elindulok Lujzáékhoz.
-Bemehetek? - kopogott anyám az ajtómon.
-Gyere.
-Milyen volt a vacsora apáddal?
-Jó - válaszoltam tömören.
-Ohh, okés. És most hova pakolsz?
-Egy haverhoz, ma nem alszok itthon.
-De holnap suli.
-Tudom.
-Figyelj Zoé, beszélnünk kéne azt hiszem.
-Mégis miről?
-Nem mehet ez így tovább, nagyon elutasító vagy velem a meccs óta. Mégis mit tettem?
-Kicsit gondold végig, hogy miket teszel nap mint nap.
-Nemtudom... én tényleg szeretném rendbe hozni a kapcsolatunkat.
-Azt majd akkor fogod tudni anya, hogyha végre nem mászol bele a magán életembe. És hogyha nem vonod össze Emet Kristóffal, ami kibaszott bántó volt. Úgy beszéltél a helyzetről, mintha én nem lennék elég Emnek, és Kristófot kéne bámulnia. Mégegyszer hangsúlyozom, hogy ő csak az enyém, és mostmár eszedbe se jusson akár egy storyba is belevonni őt. Nem ismered a kapcsolatunkat, nemtudod milyenek vagyunk együtt, úgyhogy ne hasonlítgasd Kittihez őt. Amúgysem vonzódik a férfiakhoz. Bár nem mintha ehhez is bármennyi közöd lenne. Erről ennyit. Most pedig menj ki kérlek.
-Huhh... ez most hirtelen sok információ volt. De Zoé... én nem akartam erre célozni, hogy nem lennél elég a barátnődnek, nem akartalak megbántani. Csak azt akartam, hogy kicsit átérezd a kis barátnőd, Kitti helyzetét.
-Na látod, pont ezzel van itt a baj! Mindenbe beleütöd az orrodat, amikor ahhoz sem volt semmi közöd. Simán csak tartsd meg magadnak a tanácsaidat.
-Nagyon bántón fogalmazol gyerek - mondta halkan anyám, és becsukta maga mögött az ajtómat.
Valószínűleg megbánthattam őt, de akkor ez nem érdekelt, muszáj szembe néznie a tényekkel, hogy felnőtt vagyok, és az, hogy együtt lakunk, már nem azt jelenti, hogy bármilyen formában is az ő felelőssége lennék.
Leindultam az emeletről a fülesemmel a fülemben, és éppen a cipőmet kötöttem, amikor Kristóf kocogtatta meg a vállam.
-Süket vagy ember? Itt kiabálok már.
-Zenét hallgatok, mivan - vettem ki a fülemből az egyik párt.
-Nem akarsz GTA-zni velem?
-Nem, indulok egy haverhoz.
-Ilyen későn? Beálltok mi?
-Nem a te dolgod - forgattam a szemem.
-Tehát igen.
-Ja, majd holnap jövök.
-Hol alszol?
-Mi közöd hozzá? - csuktam be magam mögött az ajtót. Idegesített, hogy folyton mindenki számon kér, hogy mit miért csinálok. Kezdett ebből is elegem lenni. Nem tartozok senkinek elszámolással Emen kívűl.
A buszhoz érve elszívtam egy szál cigit, és egy jó 20 percet utaztam vele, mire odaértem Lujzáékhoz. Az ajtót a bátyja nyitotta ki, akinek fogalmam sincs a nevéről, de már felismerem.
-Hát te? - mért végig a kb velem egymagas srác.
-Hello, Lujzához jöttem.
-Lujza! - kiabált fel.
-Hmm? - jött le egy rövid lógós gatyában a lépcsőn.
-Itt a füves haverod - forgatta Lujza bátyja a szemét.
-Gyere - invitált fel.
Felmentem vele a szobájába, ahol csak ő volt egyedül.
-Alexandra?
-Tesóm barátnőjével mozizik. Na de mesélj, mi van veled?
-Áhh semmi, megvagyok. Anyámmal mostanában veszekszünk a fű miatt meg ilyenek, de amúgy minden király. És veled?
-2 hét és top surgerym lesz - mosolyodott el.
-Ne bassz! - vigyorogtam már én is.
-De, és ahh annyira várom - mondta csillogó szemekkel.
-Mennyibe fog fájni?
-Úgy mindennel együtt kb 1 milla - szívott bele a cigijébe.
-Azt a picsa... durva - gyújtottam meg én is egy spanglit.
-Az.... hónapokba telt mire mindent eltudtam intézni, hogy a pszichiáterem igazolja a transzneműségem, a sok vizsgálat, vérvétel. Meg most felkészítettek a körülményekre is, xanaxot akarnak adni nekem, hogy enyhítsék a fájdalmakat majd, de majd szólok az orvosnak, hogy volt bajom a nyugtatókkal, szóval ne adjanak. Az altatást meg várom, legalább elbódulok, az geci nagy flash lehet - mosolyodott el halványan.
-Hát... kibaszott bátor vagy. Utána gondolom kb semmit nem csinálhatsz majd.
-Nem zuhanyozhatok deréktól felfelé egyáltalán. Nem szedhetek semmilyen tudatmódosítót, max fájdalomcsillapítót ha húzodik a vágásom, nem emelgethetek. Szóval geci jó lesz, konkrétan lassan nem is szexelhetek majd utána x ideig. De mindegy, mert nekem ez most nagyon fontos. Kibaszottul fontos.
-Megértem, de a tesztoszteron már ígyis durván megtette a hatását, elég mély hangod van. Vagy előtte is ilyen volt?
-Előtte is mély volt, de nem ennyire. Most sokkal férfiasabb, sokkal szőrösebb vagyok mindenhol, a hátam is sokat szélesedett - nevette el magát.
-Ennek örülök, ha minden fasza. Majd írj a műtét után, hogy mivan - szívtam bele a cigimbe.
-Meglesz, és onnantól csak félmeztelen leszek - mosolygott.
-Az azért annyira nem érdekel - röhögtem fel már én is.
-És mondd rendezel majd valami bulit? - nézett rám.
-Honnan tudod, hogy szülinapom lesz?
-A madarak csiripelték - nevette el magát sejtelmesen, és akkor onnan már sejtettem, hogy Em felkereste Lujzát, szerveznek valamit a hátam mögött.
-Nem, kettesben leszek a barátnőmmel végre - mondtam halvány mosollyal, mivel azt akartam, hogy abban a tudatban legyen, mintha nem sejtenék semmit.
-Ohh megértem. Rátok fér gondolom, főleg, hogy ti nem laktok együtt.
-Ja, heti 6-nál nincs nagyon több lehetőségünk kicsit úgyis együtt lenni.
-Te heti 6x megdugod? - kerekedett ki Lujza szeme.
-Najo te fasz... igen - nevettem el magam kínosan.
-Ne bassz! Heti 6? Annyiszor van kedve?
-Többször is van kedve, csak nincs rá lehetőségünk, de most ebben mi a fura?
-Kibaszott szerencsés vagy, amúgyis, 7 napból 6x szexelni sok.
-Nem 7 napból 6x, csak egy nap néha többször - szívtam bele hosszan a spanglimba, mert kezdett kicsit kínos lenni.
-Nimfó a csajod - nevetett tovább.
-Az mi? - pislogtam.
-Szexmániás.
-A faszt, csak normális mértékben kívánjuk mindketten a szexet - mosolyodtam el halványan.
-Jólvan, akkor tegnap volt szex?
-Aha - vontam meg a vállam.
-És azelőtt?
-Volt.... -mondtam vörös arccal.
-És azelőtt?
-Jó kussolj - vettem le a pulcsimat.
-Jó, ha megvan neki akkor úgyse szexeltek, szóval igazából az már egy hét kihagyás, így elfogadom - vonta meg a vállát.
-Háát..... aha... nem szoktunk - szívtam bele a cigimbe.
-Ne bassz! Úristen bro! Még akkoris?! - tört ki hatalmas röhögésben.
-Jó kuss mostmár túl sokat tudsz - bólogattam mosolyogva.
-Mekkora nőcsábász vagy - kezdett el tekerni magának egy újabb cigit.
-Miért, ti milyen gyakran szexeltek?
-Úgy heti 4x kb, de akkor órákig, Alexandra... kurva jó - mosolyodott el halványan. -Amúgy van papírod? Az enyém elfogyott.
-Aha, ott a táskámban.
-Oké akkor kiveszem - állt fel Lujza, és elkezdte kicipzározni.
-Várj, ne! - vettem ki a kezéből a táskámat, mert benne volt 2 doboz óvszer meg sikosító is, és az alján a műpénisz, de azt ugye dobozban tartom.
-Ezután a csajodhoz mész? - pislogott rám.
-Ja... - dobtam bele a kezébe a papírt.
-Nyugi, nem para, nem 12 évesek vagyunk. Ez tök normális - kezdte el benyálazni a papírt.
-Ja vágom, csak nem szeretem ezeket mutogatni...
-Felejtsük el - legyintett Lujza, amikor kopogtak az ajtón.
-Bemehetek? - hallottam az anyja hangját.
-Gyere - vont vállat.
-Azt a kurva gyerekek... már a levegőtöl is beállok, legalább nyissátok ki azt az ablakot - ment oda.
-Elnézést, ez elég kellemetlen - álltam fel, hogy kinyissam a másik ablakot is.
-Ohh milyen jól nevelt vagy, semmiség, már megszoktam.
-Köszi anya, szóval én nem vagyok az? - mondta egy halvány mosollyal Lujza.
-Dehogynem.. 10 perc múlva vacsi, gyertek le.
-Nem vagyok éhes, köszönöm - ültem vissza Lujza forgós székébe.
-Én viszont igen - biccentett Lujza
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az iskola hercegnője [18+] BEFEJEZETT
Ficção Adolescente[LMBTQ] Ha nem olvasod el "A karácsonyi buli" fejezetet, akkor az első részt sem fogod érteni! Előfordulhat 18+ -os tartalom. Trágárszavak. Nem vagyok profi író, célközönségem a 16-18 közötti tinik. Transznemű karakter, esetenként túlzott szexua...