Egy hét telt el mióta Tomi elment tőlünk, és azóta elég sok dolog történt... Előszöris lezárult a tanév, már csak az évzárónk van hátra. 3 hetem maradt a párizsi utazásig, szóval anyámmal megvettük online a repjegyeket, és lefoglaltunk egy szállást. Egy jó szállodában, mivel mégiscsak megkérem a barátnőm kezét, és megérdemli, hogy utána egy panorámás gyönyőrű szobában szeretkezzünk először úgy, hogy a menyasszonyom lesz, én pedig a vőlegénye, vagyis remélhetőleg.. Muszáj volt valahogy beavatnom Fannit, szóval amig Em elment egyedül a drogériába magának pár cuccért, felhívtam.
-Szia! Zavarlak? - szóltam bele.
-Hello! Nem! Miaz? - kérdezte meglepetten, mivel ezelőtt sosem hívtam fel őt.
-Nem hall most engem senki, ugye?
-Nem, itthon vagyok, de kezdesz megijeszteni, valami baj van Emmel?
-Nem, dehogy.. csak ahh faszom. Ezt semmiképp nem mondhatod el Emnek! Kérlek!
-Megcsaltad?
-Mivan? Nem! - lettem kissé ideges.
-Akkor valamit titkolsz előle?
-Fanni hallgass már végig...
-Jó, mondjad!
-3 hét múlva kiviszem párizsba pár napra, de meglepetés!
-MIVAN? ÚRISTEN DE SZERENCSÉS! - kezdett el sikoltozni a telefonba, szóval kicsit távolabb kellett tartanom a fülemtől a készüléket.
-És ott megkérem a kezét...
-NEEEEE, ELJEGYZED A LEGJOBB BARÁTNŐMET? - ordított most 6x hangosabban.
-Igen, de ne sikíts ennyire légyszi, mert megsüketülök!
-Jesszusom... megkérik a legjobb barátnőm kezét.. - kezdett el szipogni.
-Te most sírsz?
-Kicsit elérzékenyültem..
-Szerinted igent mond? - kérdeztem félénken.
-Te hülye vagy! Persze! Hát rohadtul beléd van esve!
-Remélem... nagyon parázok... Szóval azért hívtalak konkrétan, mert kéne a segítséged. Ez az egész meglepetés Emnek, szóval mondom a tervet. Egy keddi napon indulunk a reptérre. Este fog menni a gépünk, szóval mire hazaérünk légyszi pakolj össze neki! Elviszem délelőtt valahova őt. Adok egy kulcsot, rakd bele a cuccait erre a pár napra. Mire otthon lesz pedig már ne legyél ott, mert egyből indulunk ki a reptérre! Azt akarom, hogy minden tökéletes legyen, megkérhetlek erre?
-Persze! Annyira örülök, hogy felhívtál! És nem hagysz ki ebből! Basszus de durva, hogy a feleséged lesz..
-Még csak a menyasszonyom, de igen! - mondtam egy nagy mosollyal, amit persze ő nem látott.Nagyon jófej volt a reakciója, de remélem tartja a száját, és nem bassza el ezt az egészet... Ez most rohadt fontos esemény lesz az életünkben.
Délután el kellett mennem dolgozni Tomival, szóval elé mentem a jeepel, de már a kocsiban ülve is egy rohadt nagy szorongás volt rajtam...
-Mivan? - nézett rám pislogva az anyósrol. 13 éve ismer, egyből észreveszi, ha valami nem kerek nálam.
-Parázok, hogy mi lesz a munkatársak reakciója rám, hogy tudják, hogy én vagyok a főnök fia. Nem akarom, hogy körbeugráljanak, kellemetlen lenne...
-Én élvezem! - röhögött fel.
-Azt gondoltam..
-Képzeld, most irogatok egy jó csajjal!
-Wow és Petivel mizu?
-Vele is beszélek, de kell nekem már egy kis szex, valószínűleg ma feljön hozzám.
-És komolyan gondolod ezzel a csajjal?
-Nem, csak szex, ezt leszögeztük mindketten.
-Megértem, hogy hiányzik a szex...
-Ja te könnyen dumálsz! Mindennap szexelsz! De most kajak!
-Jó kussolj!
-Nem is értem, hogy Em hogy ennyire kanos... ugyanolyanok vagytok.
-Ember! A barátnőmröl beszélsz! - lettem kicsit idegesebb.
-Jó bocs, csak meglepődtem, hogy mindennap lefekszetek..
-Ez nem a te dolgod fasz!
-De legyél már velem őszinte..
-Majdnem mindennap..
-Mármint?
-Van, hogy nem mindennap, van olyan is, hogy egy nap többször.
-Ne bassz és heti hányszor kb?
-Nemtudom nem számolom...
-Úgy kb?
-10-15 körül talán.. - mondtam vörös arccal.
-10 15? Mi a faszom! Kurva féltékeny vagyok, hogy ennyit szexelsz! - akadt ki.
-Jó bazdmeg de mi együtt élünk! Képzeld el, hogy együtt élsz egy nővel, akibe rohadt szerelmes vagy és kurva vonzónak találod, és ő is téged! Nyilván kívánjátok egymást gyakran! Volt, hogy egész este csináltuk... jól esett - mosolyodtam el pofátlanul.
-Tesó én megértelek! Ha tehetném én is szexelnék mindennap! Helyette kiverem magamnak. Szar az egész.. - gyújtott meg egy szál cigit az ablakon kihajolva.
-Majd csak lesz valami... - parkoltem le anyámék irodája előtt, és kiszálltam a kocsiból.
-Ezt még elszívom! - állt meg Tomi a bejárat előtt, amikor anyám jött ki.
-Sziasztok! - ölelt meg minket mosolygósan.
-Szia Kriszti! Mizu? - kérdezte Tomi.
-Ahh semmi ma 2 embert kellett kirugnom, mert értetlenek! Ma jönnek új diplomás gyakornokok interjúra, sok ember közül válogattuk ki az asszisztensemmel, hogy ki az, akit meghallgatunk.
-Ez jól hangzik... - mondtam sóhajtva.
-Rád is ez vár, ha nyugdíjba megyünk apáddal - mondta nevetve.
-Anya én már mondtam, hogy nem veszem át a céget..
-Mi? Majd szerinted a bátyád egyedül elvezeti? Ez családi vállakozás! Hatalmas cég! Minimum két vezető kell! Én a gyerekeimre fogom hagyni, nem fogom az unokatestvérednek, vagy akárki másnak!
-Majd Kristóf megoldja, felvesz valakit, én meg elveszem a részem.
-Jó erről még beszélni fogunk kisfiam!
-Hát beszéljünk - vettem ki Tomi szájából a cigijét, és beleszívtam.
-Megyek ebédelni, szeretlek! - intett, és beszállt a kocsijába.
-Én is szeretlek Kriszti! - kiabált utána Tomi.
Anya csak nevetve intett egy utolsót, majd beindította a kocsiját.
-Anyád egy milf! - mondta röhögve Tomi.
-Fúj kuss... - löktem vállba.
VOUS LISEZ
Az iskola hercegnője [18+] BEFEJEZETT
Roman pour Adolescents[LMBTQ] Ha nem olvasod el "A karácsonyi buli" fejezetet, akkor az első részt sem fogod érteni! Előfordulhat 18+ -os tartalom. Trágárszavak. Nem vagyok profi író, célközönségem a 16-18 közötti tinik. Transznemű karakter, esetenként túlzott szexua...