Amikor hazaértünk akkor levágtam minden bőröndöt az ajtó elé, és kidőltem a kanapénkon.
-Végre! - sóhajtottam fel.
-Mostmár itthon vagyunk, kettesben - mondta Em, miközben kezet mosott.
-Igen! Senkit nem bírok magam körül hosszútávon, csak téged - néztem rá egy halvány mosollyal.
-Ezt tudom - mondta nevetve.
-Megcsinálod kérlek a szendvicsemet? Nem akarok innen most felkelni.
-Hmm ennek egy puszi lesz az ára - hajolt felém nevetve.
Mosolyogva adtam neki egy mély nyelves csókot, elég jól esett.
-Hmmm rendben és most akkor a puszimat is! - mondta egy nagy vigyorral.
-Hihetetlen vagy.. - adtam egy puszit röhögve az arcára.Em csinált nekem három szendvicset, meg magának is, szóval leültünk az asztalhoz vacsorázni.
-Ezután viszont nekem mindenes zuhanyzásom lesz - harapott bele Em a szendvicsébe.
-Mármint?
-Hajpakolás, testradír, borotválkozás, úgy minden!
-Ohh akkor ez egy célzás, hogy most ne menjek veled? - szontyolodtam el.
-Hááát talán, nem akarom előtted borotválni a lábam..
-De engem nem zavar baba, én csak letusolok melletted, de ha nem akarod nembaj!
-Akkor amig tusolsz nem borotválkozok, majd ha kimentél!
-Nyugodtan borotválkozhatsz előttem! Szerinted én azt gondolom, hogy a nemiszerved magától szőrtelen varázsütésre vagy mi?
-Neem persze, hogy nem.. - mondta elvörösödve.
-Nem 14 éves kamasz srác vagyok, hanem felnőtt ember, nem kell szégyellned előttem ilyesmiket, de ha nem akarod, akkor most nem kell együtt zuhanyoznunk. Ha komfortosabb neked egyedül, akkor ezt tiszteletben tartom, ne aggódj - simítottam meg a kezét.
-Lehetnél ennél is cukibb? - mondta egy nagy mosollyal.
-Hmm tehát cuki vagyok - nevettem el magam.Em végül elment zuhanyozni, addig pedig kimentem az erkélyre cigizni.
Olyan háromnegyed óra, és négy szál cigi után már azt éreztem, hogy hulla fáradt vagyok, és nem bírok többet várni.
-Baba.. bemehetek? - kopogtam be a fürdő ajtón.
-Gyere! - kiabálta ki.
-Te meg mitcsinálsz? - kérdeztem nevetve, mivel Em úgy nézett ki mint egy múmia. A haja be volt csavarva egy törülközőbe, az arcán valami fehér arcmaszk volt, és közben a hajszárítót tekerte ki.
-Hát feltettem egy maszkot, egy hajpakolást, meg még olajaznom is kell a hajam.
-Mivan? Ebből 2 szót értettem, az a kell, és a hajam volt. Letusolhatok? Hulla vagyok - mondtam az ajtó félfának dőlve.
-Persze - vont vállat, miközben lehúzta magáról a maszkot, és dörzsölni kezdte az arcát.
Ledobtam magamról a ruháimat, és beálltam a zuhanyzó alá, amit a barátnőm eléggé végig is mért.
-Jó a látvány? - kérdeztem röhögve, miközben a forró vizet engedtem magamra az üveg mögül.
-Az nem kifejezés... - állt meg Em kezében a fogkefe.
-Bejössz?
-Azt mondtad álmos vagy..
-Igen, de látom rajtad, hogy kívánsz engem.
-Ez nem is igaz.. - fordult vissza a tükör felé, de a szeme sarkából még mindig engem nézett, ahogy zuhanyzok, és folyik le a hajamról a víz.
-Hát jóó - vettem ki a férfi tusfürdőmet és elkezdtem bekenni magam, amikor azon kaptam Emet, hogy lassan kiköti magáról a köntösét, levágja a hajáról a törülközőt, és kinyitja a zuhany kabin ajtaját.
-Aha tehát nem kívánsz.. - tettem fel a zuhany rózsát a tartójába egy kaján vigyorral, és végigmértem a barátnőmet. Mindenhol teljesen le volt borotválva, a haja pedig csuromvizesen lógott le a vállán, eléggé bejött..
-Gyere ide! - húzott magához, miközben ledugta a nyelvét a torkomon, és lassan mozgatni kezdte a számban. Végighúztam a kezemet a derekán, majd áttértem a seggére, és megmarkoltam. Kétségtelen, hogy eléggé vonzódunk egymáshoz.-Ne haragudj, hogy letámadtalak, amikor fáradt vagy.. - mondta Em amikor már törülköztünk.
-Miért haragudnék? Kurva jól esett - tűrtem el a haját a füle mögé.
-Hát mert.. nemtudom nem tudtam uralkodni magamon..
-Nem is kell, ez tök okés, 19 évesek vagyunk. Szerinted én tudok? - csókoltam meg egy nagy mosollyal.
-Hát jóó csak ilyen még nem volt velem.. hogy ennyire felizgatott volna a látványod.. Olyan izmos és szexi vagy, nemtudok elmenni amellett, amikor meztelenül zuhanyzol mellettem.
-Szóval izmos és szexi vagyok? - kérdeztem egy pofátlanul nagy vigyorral a lényeget kiszűrve.
-Ha azt mondom igen, akkor...
-Letérdelnél elém? - suttogtam a fülébe a szabáva vágva, semmi máson nem járt az agyam, csak azon, hogy a fehérneműben lévő barátnőm most elém térdeljen.
Em nem szólt egy szót sem, csak lassan elkezdett csókolni, miközben hátrakötötte a haját, és letérdelt elém.
Nyelvét lassan odaérintette a nemiszervemhez, miközben a kezével is rásegített.
-Szeretlek basszameg.. - sóhajtottam fel, és elkezdtem simogatni a haját.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az iskola hercegnője [18+] BEFEJEZETT
Ficção Adolescente[LMBTQ] Ha nem olvasod el "A karácsonyi buli" fejezetet, akkor az első részt sem fogod érteni! Előfordulhat 18+ -os tartalom. Trágárszavak. Nem vagyok profi író, célközönségem a 16-18 közötti tinik. Transznemű karakter, esetenként túlzott szexua...