Másnap reggel ránéztem a telefonomra, és 11 órát mutatott, Em pedig még aludt. Gyönyörű volt, szóval magamhoz húztam, és megpróbáltam visszaaludni, de ezúttal Em simította meg az arcom.
-Jó reggelt - suttogtam mosolyogva.
-Jó reggelt - csókolt meg.
-Bocs a tegnapiért, túllőttem a célon asszem.
-Nembaj, de kérlek ne legyen rendszeresen - simogatta a kézfejem.
-Nem lesz, ígérem - csókoltam meg újbol.
-Hogy aludtál?
-Nem túl jól, vagy hajnali 1-ig nem aludtam a nyőgések miatt. Lujza anyja hogy bír pihenni?
-Nemtudom, de engem annyira nem zavart, csak amikor ütötték a falat. -Hát... mostmár kiment belőlem a zöld, szóval lenne némi bepótolnivalónk, ha neked is van kedved - simítottam meg a derekát.
-Ma már úgyse megyünk suliba szóval van időnk, mosolyodott el, és csókolni kezdett. Lehúztam róla a pólóját és lassan csókolgatni kezdtem a mellét, amibe egy halkat belesóhajtott.
-Fent vagytok? - kopogott be az ajtó túloldalaról Lujza.
-Aha, de most kicsit hagyj minket. Kösz - kiabáltam vissza.
-Bocs, csak nyugodtan - ment el az ajtó elől.
-Ez nagyon kínos - ült fel Em.
-Mert?
-Mert nem szexelhetünk náluk úgy, hogy tudnak is róla!
-Lujza egy felnőtt ember. Nem fog megsértődni, amiért mertünk szexelni a vendég szobában. Nem az ő ágyukon akartunk - próbáltam racionális érveket felhozni, mivel már eléggé ki voltam éhezve.
-Menjünk haza, és majd ott. Amúgyis.... legalább ott van a tudod...
-Nagyon rossz vagy - csókoltam meg mosolyogova.
-Talán - csókolt vissza ő is.Pár perc múlva már utcai ruhába átöltözve mentünk le az emeletre, és mindenki ott ült, és reggelizett.
-Jó reggelt - jöttünk le a lépcsőn a táskánkkal.
-Jó reggelt. Hogyhogy ilyen korán lejöttetek? - célozgatott Lujza, mert jól tudta, hogy miért küldtem el az előbb.
-Mindegy - legyintettem.
-Gyertek! Reggelizzetek velünk! - invitált az anyja minket.
-Köszönjük szépen! De sietünk haza - válaszolt Em.
-Ugyanmár! Egy reggeli belefér. Gyertek - húzta ki a maga melletti székeket.
-Köszönjük - raktam le a táskámat a lépcső mellé.
-Végre megismerhetlek józan állapotban is - próbált viccelődni.
-Anyu! - szólt rá Lujza, és egy szúrós pillantást vetett rá.
-Bocsánat, nem úgy értettem! - próbálta menteni a helyzetet.
-Semmi gond. Köszönjük, hogy itt aludhattunk, és a reggelit is!
Végignézve a társaságon Alexandrát szúrtam ki egyből, mármint semmi olyasmi, csak a nyaka miatt, ami tele volt véraláfutással, úgy kiszívták neki. Tegnap este jól elintézhette Lujza.
-Hogyhogy nem mentél ma suliba? - kérdezte Em Alexandrától.
-Lyukas órám az első négy szerencsére. Mert már megőrülnék, ha mindennap 6-kor kéne kelnem - harapott bele a pirítós kenyerébe.
-És ti? - nézett ránk Peti.
-Mi ma nem megyünk. Semmi sulis cuccot nem hoztunk ide. Nem ittalvással számoltunk. Szóval értelmetlen lenne bemennem edzőcucc nélkül.
-Mit edzel? - nézett rám mosolygósan Lujza anyja.
-Kosaras suliba járok.
-Mondjuk jó magas vagy - szólt közbe Peti barátnője.
-Azta Dia! Ez nagy megállapítás - mondta Lujza.
-Én meg megállapítom, hogy kussolj! - kezdett el vele veszekedni Peti.
-Fejezzétek már be kérlek. Lujza! - mondta szúrósan Alexandra. Úgylátszik már tudja, hogy hogy kell kezelni náluk ezeket a helyzeteket.
-Igaza van! Alexandra az én kis napsugaram - puszilta meg a homlokát az anyjuk.
-Néha azt érzem őt jobban szereted, mint a gyerekeidet. Bár nem hibáztatlak, én is jobban szeretem őt. - nevette el magát Lujza.
-Nagyon vicces vagy kisfiam! Ne feledd, ma jönnöd kell az irodába, a tréner folytatja a kiképezésedet! És teljesen józanon. Rendben?!
-Anya, nem vagyok idióta. Nem akarom elveszíteni az állasomat. De ugye nem megint az az idegesitő néni lesz a trénerem?
-Anikó kissé heves, de jó munkaerő - sóhajtott.
-Tehát ő lesz - forgatta a szemét Lujza.
-És te minek tanulsz majd tovább? - pislogott rám az anyjuk.
-Valószínűleg semminek - vontam meg a vállam.
-Na ez remek. Mindenki elcseszi manapság a jövőjét? - szólalt meg teli szájjal Peti.
-Én továbbtanulok - reagált rá Em.
-Akkor innen egy valaki értelmes, te.
-Kisfiam! Nem mintha te befejezted volna az egyetemet!
-De legalább megpróbáltam.
-Én körmös vagyok - szólalt meg hirtelen Dia.
-Hát.... köszönjük a reggelit, de azt hisszem már tényleg mennünk kell. Lujza feljönnél velem kicsit, hogy elköszönjek? - célozgattam, hogy ketten akarok beszélni vele.
-Mivan, búcsúcsókot akarsz adni? - röhögött fel hangosan, és felált velem.
Becsuktuk magunk után a szobájuk ajtaját, de a tegnapihoz képest kissé máshogy nézett ki. Óvszeres doboz volt az éjjeli szekrényén, és pár ruha a székére dobva. Gyanítom, hogy a tegnapi estéhez volt köthető.
-Mennyi zölded maradt még? - néztem rá.
-Pár gramm, miért kérded? - gyújtott meg egy szál marlborot.
-Add el nekem. Nincs időm se kedvem elmenni Kelhez.
-Félsz odamenni egyedül, mi? - nevetett a képembe.
-Nem.... - mondtam halkan.
-Nyugi, nem lesz bajod. Kel nem esz meg. Csak legyél szűkszavú és ne pattogj.
-Nem szokásom, tökmindegy, csak add el nekem. Mennyit utaljak?
-Nem adom el, nekem is kell.
-Majd veszel magadnak.
-Istenem de egy fasz vagy. Ezt 1 hónapra szoktam venni, nem szokásom 3 naponta Kelhez futkozni - nyitotta ki egy kis kulccsal az alsó fiókját, és kivett belőle egy nagyobb dobozt. Amit egy számzáras lakattal nyitott ki. Láttam benne mégegy kis tasak füvet, majd mégegyet, és mégegyet. Meg pár tablettát. 2-db -onként volt neki tasakolva vagy 3 olyan. Fogalmam sem volt, hogy ennyi cucca van. Ez egy embernek tényleg sok időre elég.
-Még mindig kell az egész? - nézett rám.
-Nagyon nagy vagy, egy elég - nyújtottam a kezem. - Mennyit utaljak?
-Hagyd, a következőre te hívsz meg engem - válaszolt.
-Dehogy, fogadd el a pénzt - erősködtem.
-Ha legközelebb menni akarsz Kelhez írj, elmegyek veled és fizeted az enyém is - zárta vissza a kis dobozt, és leindult az emeletről.
A zsebembe vágtam a kis tasakot, majd lementem utána.
-Gyere baba menjünk - nyújtottam a kezem Emnek.
-Akkor vasárnap - szólt oda Alexandrának.
-Mi lesz vasárnap? - nyomta el a cigijét Lujza a konyhában. Ha én a lakásban cigiznék, anyám megölne. De Lujza anyja szemrebbenés nélkül evett tovább.
-Elmegyünk moziba - mondta mosolygósan.
-Ohh szóval ilyen jóban lettetek - dőlt neki a pultnak karba tett kézzel. -A végén összejönnek a csajaitok, és ti majd buzulhattok ketten - nyerített fel Peti.
-Kussolj - mondta elég idegesen Lujza.
-Sosem hagynálak el, túl szexi vagy ahhoz - suttogta nekem Em, és adott egy puszit az arcomra.
-Hát akkor mi lépünk - intettem.
-Majd írj - pacsizott le velem Lujza.
-Úgy lesz. Sziasztok! - csuktuk be magunk után a bejárati ajtót.
-Hívok egy taxit - vettem elő egy szál cigit.
-Rendben - cipzározta össze Em a kabátját.
ESTÁS LEYENDO
Az iskola hercegnője [18+] BEFEJEZETT
Novela Juvenil[LMBTQ] Ha nem olvasod el "A karácsonyi buli" fejezetet, akkor az első részt sem fogod érteni! Előfordulhat 18+ -os tartalom. Trágárszavak. Nem vagyok profi író, célközönségem a 16-18 közötti tinik. Transznemű karakter, esetenként túlzott szexua...