L.

964 34 0
                                    

18+ !

Egy fél órája játszottam már Ádámmal a ps-en, amikor Em szólt rá.
-Najo, mostmár menj fürödni! Megengedtem a vized!
-Ahj de még egy kicsit! - nyomta tovább a ps-t.
-Menj fürödni, hozhatod a nerfedet is! Utána kapsz esti mesét! - kezdett el alkudozni. Nagyon édes volt.
-És lőhetek is vele?
-Igen! De csak a vízbe!
-Ahj jó! - pattant fel a kanapéról.
-Gyere! Keressünk pizsit! - fogta meg a kezét.
Annyira jó anya lesz egyszer, én tudom.
Kikapcsoltam a ps-t, és a helyére raktam a játékot, majd összerendeztem a kanapén a párnákat és pokrócokat, amiket Ádám szétugrált, majd Em után indultam egy jó 5 perc múlva. Benéztem a fürdőbe, és azt láttam, hogy a kád szélén ülve játsszik vele, miközben Ádám nevetve csapkod a vízben.
Megtámaszkodtam az ajtó félfánál, és csak mosolyogva bámultam őket, annyira édesek.
-Miaz? - kérdezte mosolygósan Em, miközben csurom víz volt.
-Szeretem ezt az énedet, csodás anyuka leszel egyszer - mértem végig őt egy széles vigyorral az arcomon.
-Zoé! Játsszol velem dínósat? Néézd! - emelt ki a habos vízből egy játék dínót.
-Persze, hogy kell? - gugoltam le a kád mellé.

Miután Ádám kijátszotta magát a kádban, és végig fröcskölt mindent vízzel, Em kivette és megtörölte, majd felöltöztette pizsamába.
-Milyen mesét olvassak? - kérdezte már a szobájában ülve.
-Nem vagyok álmos! Játsszunk még valamit! - kezdett el csapkodni az ágyban.
-Neeem biztos, hogy nem. Válassz egy mesét! Késő van!
Egy darabig elhisztizett azon, hogy nem akar aludni, amikor eszembejutott valami.
-Ha most szépen lefekszel aludni, akkor holnap jóó korán fel tudsz majd kelni, hogy elvigyelek oviba! Hmm? - ajánlottam fel.
-Komolyan? - kérdezte csillogó szemekkel.
-Igen! - vettem ki egy mesekönyvet a játék polcáról.
-Komolyan elvinnéd oviba? - kérdezte suttogva Em.
-Persze, felkelünk kicsit korábban - suttogtam vissza mosolyogva.
-Annyira... szexi vagy khmmm - mondta nagyon halkan.
Ebbe akaratlanul is belevigyorodtam, és már reflexből nyúltam volna Em dereka után, amikor realizáltam, hogy egy kisgyerek is itt van, úgyhogy inkább leültem az ágy szélére, és kinyitottam a mesekönyvet.

Egy 10 perc után el is aludt, úgyhogy lekapcsoltuk Ádám szobájában a villanyt, és csak a kislámpát hagytuk égve, majd becsuktuk magunk után az ajtót.
-Annyira... aranyosan bánsz vele - húzott be Em a szobájába magával.
-Próbálkozom... de te.. aligvárom, hogy a közös gyerekünknek is olvassunk majd mesét együtt - mondtam halkan.
-Az is elfog jönni - csókolt meg Em.
-Nem kéne megvárni, amig anyudék hazaérnek? - húzodtam hátra.
-Dehogy, csak legyünk nagyon halkak - zárta be magunk után az ajtót.
-Neked az nem fog menni, de rendben - csókoltam meg mosolyogva, miközben elkezdtem felfelé húzni rajta a pólóját.
-Felakarom csatolni - suttogtam két csók között.
-Csatold - mondta zihálva Em.
Kicipzároztam a táskámat, és kivettem belőle a műpéniszt, miközben Em lassan lehúzta magáról a melltartójának pántjait.
-Ez az én dolgom lenne - mondtam nevetve, és kinyitottam egy újabb doboz óvszert.
-Ez pedig az én dolgom - gombolta ki rajtam a nadrágomat, és lehúzta rólam, majd letérdelt elém.
-Mitcsinálsz? - ingott meg a szavam.
-Csatold magadra! - nézett a szemembe.
-Basszameg... most.. leszopsz? - kezdtem el egyre jobban felizgulni, miközben magamra csatoltam a műpéniszt, és a fogammal elkezdtem kibontani az óvszeres papírt.
-Gond? - kezdett el körkörözni a nemiszervem körül.
-Nem.. - mondtam sóhajtozva, és felhúztam a gumit a műpéniszre nagy nehezen, Em pedig az egyik kezével megfogta, a másikkal pedig lassan bevette a szájába, miközben folyamatosan tartotta velem a szemkontaktust.
-Azt a kurva.. - kezdtem el simogatni a haját.
Egyre mélyebbre, és mélyebbre bevette a szájába, amikor lassan elkezdte mozgatni a fejét.
Nagyon bizseregtem már odalent, éreztem, hogy ha ezt még 10 percig folytatja, akkor elfogok menni.
Folyamatosan halk sóhajok hagyták el a számat, próbáltam minél diszkrétebben élvezni, hogy Ádám ne kelljen fel rá, de amikor Em rávett a tempóra, akkor akarva akaratlanul is felnyőgtem egy-egy nagyobbat.
-Em! - kezdett el sírva kopogni Ádám az ajtón, mivel realizálta, hogy zárva van.
-Faszom - mondtam remegő hanggal, mivel nagyon felvoltam már izgulva.
Em kivette a szájából a műpéniszt, és extra gyorsan elkezdte magára csatolni a melltartóját.
-Basszus baba csatold le gyorsan, és tedd el! - nézett rám.
-Em! - nyomogatta le továbbra is a kilincset, csak már egy bömbölés is társult hozzá.
-Gyorsan Gyorsan! - adta oda a nadrágomat a kezembe, amit felhúztam, és a műpéniszt pedig kénytelen voltam bedobni a táskámba úgy, ahogy volt.
Em is felvette a felsőjét, és kinyitotta az ajtót a síró Ádámnak.
-Mi a baj? - vette fel az ölébe.
-Rosszat álmodtam - sírt tovább.
-Mi? Mit álmodtál? - ültette le az ágyra maga mellé.
-Nemtudom elmondani - szipogott.
-Nyugi, minden rendben van, csak egy álom volt, feküdj vissza. Szeretnéd, ha kicsit befeküdne Em melléd? - ültettem bele az ölembe.
-Aludhatok veletek? Félek apa nélkül! - mondta sírva.
-Ádi, van saját szobád! Apa mindjárt hazaér, már csak pár óra - simította meg a haját Em.
-Lééégyszi...
-Rendben, gyere, aludj velünk! - adtam be a derekam elég könnyen, mert megsajnáltam a kissrácot. Jó, ez talán nem a legokosabb döntés volt, hiszen 5 évesen az önnállóságra kéne tanítani már lassan, de most mitcsináljak?
Az igazság az, hogy nagyon kanos voltam, és legszívesebben letéptem volna a nővéréről az összes ruhát, de most előrébb kellett helyeznem az ő kívánságát.
-Ebben biztos vagy? Mire anyáék hazaérnek az vagy 2 óra! - suttogta Em.
-Persze, ha elaludt visszavisszük az ágyába! - tátogtam.
Em halványan elmosolyodott, és befeküdt az ágyba Ádival. Én is melléjük feküdtem, és lekapcsoltuk a villanyt. Ádám aludt középen, de azért felülről megfogtam a barátnőm kezét, és szugeráltam a sötét plafont. Ezt sem gondoltam volna, hogy 10 perccel ezelőtt leszopnak, majd utána egy 5 éves kissrác mellett fekszem.. de asszem ilyen lesz egyszer az apaság is.

Az iskola hercegnője [18+] BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora